Ganjaran Bonus Forex Yang Terbesar Tidak Pernah Ditawarkan Sebelum ini ... BONUS TANPA SEBARANG DEPOSIT SEBANYAK $1500 DARI INSTAFOREX !!


Go Back   CariGold Forum > CG MARKETPLACE > Trading Zone > Computers, Mobiles, Gadgets, Consoles

Recommended Brokers

Forex Chart
Crypto Chart
CG Sponsors



Reply
 
Thread Tools
  #1  
Old 14-05-2019, 04:08 PM
monyetsenyum monyetsenyum is offline
Regular

monyetsenyum's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Nov 2010
Posts: 285
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 0
Active Level
Default Mencari ps4 murah-murah jangan marah

Salam Warga CG..

Di sini saya ingin mencari sapa-sapa yang nak juai PS4 boleh PM saya.
Kalau PS3 pon boleh kalau nintendo wii pon boleh PM kita deal tengok ONXON..
Reply With Quote
Paid Advertisement
  #2  
Old 14-05-2019, 04:13 PM
Mata_Pena Mata_Pena is offline
Active Plus

Mata_Pena's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Oct 2008
Posts: 3,406
Thanks (Received): 18
Likes (Received): 773
Active Level
Default

Quote:
Originally Posted by monyetsenyum View Post
Salam Warga CG..

Di sini saya ingin mencari sapa-sapa yang nak juai PS4 boleh PM saya.
Kalau PS3 pon boleh kalau nintendo wii pon boleh PM kita deal tengok ONXON..
ni yg rasa nak marah nih
__________________
berforum menyampaikan ilmu, dakta dan dakwah lebih bermanfaat dari membawang saje utk memuaskan hawa nafsu ego amarah syaitan
Reply With Quote
  #3  
Old 14-05-2019, 04:54 PM
momoque momoque is online now
Legendary Member

momoque's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Dec 2011
Posts: 10,778
Thanks (Received): 10
Likes (Received): 304
Active Level
My Mood:
Default

Beli baru jelah tt
Reply With Quote
  #4  
Old 16-05-2019, 12:52 PM
monyetsenyum monyetsenyum is offline
Regular

monyetsenyum's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Nov 2010
Posts: 285
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 0
Active Level
Default

Quote:
Originally Posted by Mata_Pena View Post
ni yg rasa nak marah nih
minta maaf kalau terkasaq bahasa...
Reply With Quote
  #5  
Old 16-05-2019, 12:53 PM
monyetsenyum monyetsenyum is offline
Regular

monyetsenyum's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Nov 2010
Posts: 285
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 0
Active Level
Default

Quote:
Originally Posted by momoque View Post
Beli baru jelah tt
baik tuan tapi ada orang susah, ada orang senang, ada orang suka baru, ada suka lama..
Reply With Quote
  #6  
Old 16-05-2019, 12:54 PM
syamsoulcc syamsoulcc is online now
Super Active

syamsoulcc's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Apr 2014
Posts: 8,424
Thanks (Received): 20
Likes (Received): 1708
Active Level
My Mood:
Default

kat sini tak ramai sgt org muda aku rasa...
tak ramai gamers kt CG ni...tapi wallahualam...

dah try cari kt mudah.my??
__________________
"Yg putih, yg hitam, semua dari Adam. Mengapa berperang, kita darinya seorang"
"Dan jgnlah kamu berpecah belah atau bercakaran antara satu sama lain, kelak kamu akan lemah dan hancur dan dgn itu hilanglah kekuatan atau kekuasaan kamu"
"Marilah kita taksub dengan KEBENARAN, jangan kita taksub dengan individu/kumpulan"
Reply With Quote
  #7  
Old 16-05-2019, 12:58 PM
monyetsenyum monyetsenyum is offline
Regular

monyetsenyum's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Nov 2010
Posts: 285
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 0
Active Level
Default

dah tgk kat mudah.. nak try dekat sini sebab mana tahu org2 lama dah xnak mai dah.. saya pon bukan muda sangat cuma nak cari untuk anak(alasan sbb saya pon nak main jugak)...
Reply With Quote
  #8  
Old 16-05-2019, 01:05 PM
syamsoulcc syamsoulcc is online now
Super Active

syamsoulcc's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Apr 2014
Posts: 8,424
Thanks (Received): 20
Likes (Received): 1708
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by monyetsenyum View Post
dah tgk kat mudah.. nak try dekat sini sebab mana tahu org2 lama dah xnak mai dah.. saya pon bukan muda sangat cuma nak cari untuk anak(alasan sbb saya pon nak main jugak)...
ok ok..sorry boss...saya tolong bump satu kali...
__________________
"Yg putih, yg hitam, semua dari Adam. Mengapa berperang, kita darinya seorang"
"Dan jgnlah kamu berpecah belah atau bercakaran antara satu sama lain, kelak kamu akan lemah dan hancur dan dgn itu hilanglah kekuatan atau kekuasaan kamu"
"Marilah kita taksub dengan KEBENARAN, jangan kita taksub dengan individu/kumpulan"
Reply With Quote
  #9  
Old 16-05-2019, 02:01 PM
Mata_Pena Mata_Pena is offline
Active Plus

Mata_Pena's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Oct 2008
Posts: 3,406
Thanks (Received): 18
Likes (Received): 773
Active Level
Default

Quote:
Originally Posted by monyetsenyum View Post
minta maaf kalau terkasaq bahasa...
hahaha.. sape suh tajuk tulis jgn marah..
nak marah jugak
__________________
berforum menyampaikan ilmu, dakta dan dakwah lebih bermanfaat dari membawang saje utk memuaskan hawa nafsu ego amarah syaitan
Reply With Quote
  #10  
Old 16-05-2019, 03:01 PM
Mata_Pena Mata_Pena is offline
Active Plus

Mata_Pena's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Oct 2008
Posts: 3,406
Thanks (Received): 18
Likes (Received): 773
Active Level
Default

ps4 kalau harga baru RM1080
ada bajet beli baru.

takde bajet.. simpan sikit beli baru jugak.
warranty semua ada,

kalau masih kurang bajet jugak..
baik beli baru jugak.. pasal org jual 2nd hand RM800 jugak
tak jatuh harga game nih.

tak caya gi tgk kat mudah.. 2nd pun mahal..
kalau ada yg jual 500 tu ada nigga nak tipu ko la tu

tapi ape pun besok kalau terbeli 2nd hen.. joystik mintak la beli baru
tu yg paling penting
__________________
berforum menyampaikan ilmu, dakta dan dakwah lebih bermanfaat dari membawang saje utk memuaskan hawa nafsu ego amarah syaitan
Reply With Quote
Sponsored Links
Reply

Tags
playstation, playstation 4

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

AMP
Forum Jump