Ganjaran Bonus Forex Yang Terbesar Tidak Pernah Ditawarkan Sebelum ini ... BONUS TANPA SEBARANG DEPOSIT SEBANYAK $1500 DARI INSTAFOREX !!


Go Back   CariGold Forum > GENERAL DISCUSSION > General Chat > Health, Fitness

Health, Fitness Discuss, debate or share all info about health. Share knowledge of fitness and tips.

Recommended Brokers

Forex Chart
Crypto Chart
CG Sponsors



Reply
 
Thread Tools
  #31  
Old 08-01-2019, 09:04 PM
HelangPutih HelangPutih is offline
Active Plus

 
Trader Rating: (0)
Join Date: Dec 2015
Posts: 3,653
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 197
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by binzin83 View Post
siapa yang berpotensi kena uluran?
1. org yang ader gerd atau medu...atau gastritis
2. org yg tak jaga makan antaranyer suka makan berat berat di kala larut malam
3. org yg biasa bersukan tiba2 stop untk jangka masa yg panjang
4. org yg suka minum air kosong sejuk dan makan nasi berulamkan air
5. org yg kurang berpeluh (maksudnyer exercise)
6. org yg kerap ber'[email protected]!' di zaman remaja (even yg masih kawin pun)

jd, jgn segan utk cek...
alamak, no 3 dan 5 tu kena pd aku. Kena kembali aktif.
Reply With Quote
Paid Advertisement
  #32  
Old 08-01-2019, 09:06 PM
HelangPutih HelangPutih is offline
Active Plus

 
Trader Rating: (0)
Join Date: Dec 2015
Posts: 3,653
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 197
Active Level
My Mood:
Default

Kalau xpakai spender mudah kena uluran x? Maksudnya yg jenis pakai seluar bokser.
__________________
https://www.youtube.com/watch?v=ymVeXpoIXsw

Aku ikut arah aliran.
Reply With Quote
  #33  
Old 08-01-2019, 10:17 PM
binzin83 binzin83 is offline
Regular

 
Trader Rating: (0)
Join Date: Mar 2013
Posts: 365
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 2
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by HelangPutih View Post
Kalau xpakai spender mudah kena uluran x? Maksudnya yg jenis pakai seluar bokser.
Rsnyer x der kaitan...jgn pakai spender time tido...nati lemas...
Reply With Quote
Likes HelangPutih liked this post
  #34  
Old 30-07-2019, 08:43 PM
ramos ramos is offline
Super Active

ramos's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Jul 2009
Posts: 6,805
Thanks (Received): 144
Likes (Received): 58
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by binzin83 View Post
Tanda2 uluran seperti yg sy share kat atas ader tak tuan?
Quote:
Di antara tanda-tanda umum orang itu mengidap sakit uluran adalah seperti :

- Muka pucat, lesu dan kurang bertenaga.
- Tapak kaki menjadi sejuk tanpa mengira waktu samada siang atau malam.
- Sering mengalami sakit kepala.
- Kerap buang air kecil.
- Kebas kaki dan tangan.
- Sembelit.
- Perut memulas serta mencucuk dibahagian pinggang apabila memakan makanan dan meminum minuman yang sejuk.
kalo mcm kat atas ni xde plak ke sebab makanan yg berangin?
Reply With Quote
  #35  
Old 31-07-2019, 08:52 PM
binzin83 binzin83 is offline
Regular

 
Trader Rating: (0)
Join Date: Mar 2013
Posts: 365
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 2
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by ramos View Post
kalo mcm kat atas ni xde plak ke sebab makanan yg berangin?
Makan berangin? Contoh nyar...
Reply With Quote
  #36  
Old 31-07-2019, 10:09 PM
ramos ramos is offline
Super Active

ramos's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Jul 2009
Posts: 6,805
Thanks (Received): 144
Likes (Received): 58
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by binzin83 View Post
Makan berangin? Contoh nyar...
mknan yg sebabkan angin mcm minum milo ke @ lain2
Reply With Quote
  #37  
Old 31-07-2019, 10:36 PM
syamsoulcc syamsoulcc is online now
Super Active

syamsoulcc's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Apr 2014
Posts: 8,421
Thanks (Received): 20
Likes (Received): 1704
Active Level
My Mood:
Default

dengar penyakit ni rasa mcm seram..

boleh tau apakah punca dpt penyakit ni??
pemakanan ke mcm mana? atau salah cara workout ke apa ke?
__________________
"Yg putih, yg hitam, semua dari Adam. Mengapa berperang, kita darinya seorang"
"Dan jgnlah kamu berpecah belah atau bercakaran antara satu sama lain, kelak kamu akan lemah dan hancur dan dgn itu hilanglah kekuatan atau kekuasaan kamu"
"Marilah kita taksub dengan KEBENARAN, jangan kita taksub dengan individu/kumpulan"
Reply With Quote
  #38  
Old 01-08-2019, 01:13 PM
binzin83 binzin83 is offline
Regular

 
Trader Rating: (0)
Join Date: Mar 2013
Posts: 365
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 2
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by ramos View Post
mknan yg sebabkan angin mcm minum milo ke @ lain2
Air milo ok jerr..kecuali milo ais...
Cuba kurangkan minum air sejuk dan berais...penyumbang uluran gak tu...lebih2 bila badan tgh berpeluh lepas sukan
Reply With Quote
Likes syamsoulcc liked this post
  #39  
Old 01-08-2019, 01:14 PM
binzin83 binzin83 is offline
Regular

 
Trader Rating: (0)
Join Date: Mar 2013
Posts: 365
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 2
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by syamsoulcc View Post
dengar penyakit ni rasa mcm seram..

boleh tau apakah punca dpt penyakit ni??
pemakanan ke mcm mana? atau salah cara workout ke apa ke?
Makan x jaga boleh jd faktoe utama...
Reply With Quote
Sponsored Links
Reply

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

AMP
Forum Jump