View Single Post
  #3  
Old 15-02-2008, 11:08 AM
rafina_80 rafina_80 is offline
Active Plus

rafina_80's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Jan 2008
Posts: 4,105
Thanks (Received):
Likes (Received):
Active Level
My Mood:
Default

waktu aku mengandung dulu memang teruk..dari awal mengandung sampai bulan ke5 aku lepak kat katil je, x blh mkn, minum, tak boleh bangun, terbaring je sepanjang masa.deria bau aku kuat waktu mengandung.aku boleh bau laki aku, walhal dia kat bawah flat lg blum sampai lg ke rumah tingkat 2 ni..5 minit lps tu mesti terjongol laki aku kat pintu bilik.tiap2 hari pi klnik masuk 3 botol air,tangan dah naik lebam kene drip.blk kg org kg semua igt aku terkena buatan org..ye lah badan aku jadi kurus kering cam tengkorak hidup.mak aku cakap lah memang kena buatan orang,laki dia yang buat sampai jadi cam ni..hihi..pegi klnk nurse igtkan aku ni anak laki aku,ye lah aku dah jadi kecik semacam (sblm ni mmg kck pun),atas kerusi roda tu boleh sorang lagi duduk..bengang laki aku dgn nurse tu. masuk blan ke 6 baru aku normal balik leh makan minum..pegi chekup tiap2 bln naik 6 kg. nafsu makan aku mula mengganas..aku leh makan 2 pggn nasi sekali makan.hari2 nak makan kfc, cheezy wedges tu.sepanjang aku mengandung berat aku naik 18 kg.sehari nak bersalin pun berat aku naik lagi.sebelum bersalin tu sempat lagi aku balun nasi minyak sebungkus.dah bersalin tu anak aku kecik je 2.85 kg.nak bersalin pun masalah jugak...lepas bersalin aku pitam, seb baik laki aku sambut klu tak tumpah darah aku.kena tahan lagi 3 hari kad wad..sekarang ni anak aku dah 3 tahun pun. tapi aku takut lagi nak tambah. fobia rasenya. tapi rugi lak tak tambah..
Reply With Quote