Ganjaran Bonus Forex Yang Terbesar Tidak Pernah Ditawarkan Sebelum ini ... BONUS TANPA SEBARANG DEPOSIT SEBANYAK $1500 DARI INSTAFOREX !!


Go Back   CariGold Forum > Blogs

Old

Terima kasih Carigold

Posted 13-10-2008 at 12:53 PM by L.O.V.E
Updated 16-10-2008 at 06:45 PM by L.O.V.E

09-July-2007
Dah sebulan lyn jadi warga shah alam dan keje ditempat baru...
tengah bosan2 takde keje lyn search "gambar-gambar ngeri" kat pakcik google..
kuar link carigold nie.. satu persatu lyn selak thread ngeri yang ader kat carigold nie..
dah habis selak gambar ngeri, lyn masuk section lain.. terdetik dihati ketika tu, cam menarik jer tempat nie.. lyn pun register nama misslyn..
dan lyn pun mula berposting...
kenal ramai member2 member baru...
...
L.O.V.E's Avatar
CG Top Poster Club
Posted in Carigold
Views 3709 Comments 11 L.O.V.E is offline
Old

~ Siapa Yg Lebih Sayangkan Kita ~

Posted 12-10-2008 at 07:09 PM by BizClub

aku pernah bercinta,
sayang sorang perempuan sepenuh jiwa
aku kata suatu hari nanti aku akan kahwini dia
takda apa yang dapat menghalang cinta aku
angkuhnya aku berkata-kata.
dia kata dia cuma nak dengan aku jer
macam aku, angkuhnya dia berkata-kata.

suatu hari dia mintak putus
kata dia hubungan dah tak rasa macam dulu
aku rasa sebak, tak pernah terfikir
hubungan selama bertahun
yang konon akan abadi selamanya berakhir
...
BizClub's Avatar
Super Active
Posted in Uncategorized
Views 3669 Comments 8 BizClub is offline
Old

Tornado di Siberia (tempat sejuk)

Posted 11-10-2008 at 10:38 PM by underscore
Updated 11-10-2008 at 10:47 PM by underscore (789)

Pertemuan udara panas dan sejuk menimbulkan perubahan tekanan udara dan akhirnya menimbulkan tornado.
Gambar dari Rusia yang menunjukan gambar Tornado seperti wap dari radiator kereta.

http://img378.imageshack.us/my.php?i...dirusiavj8.jpg
underscore's Avatar
Legendary Member
Posted in Uncategorized
Views 2167 Comments 3 underscore is offline
Old

KENYATAAN PERASAAN ~ on da way

Posted 10-10-2008 at 01:47 PM by iNsPiRoN_69

10 octbr...
aku still cam 2 bulan lepas...
nothing happen..
nothing change...
kalo berubah pon.. berat makin betambah
hahahahah
almaklumla.. time raye cenggini..
huhuhuhu
tapi......
raye tahun ni adelah RAYE YG PALING TAK BEST SEPANJANG AKU BERUMUR HAMPIR 23THN NIH........booooooooooring.....

ermmmmm....
dulu 3 tahun aku beraye ngan kwn2
seronok
kali ni cam lain plak beraye ngan family...
sepupu...
iNsPiRoN_69's Avatar
Active Member
Posted in Uncategorized
Views 2381 Comments 2 iNsPiRoN_69 is offline
Old

Hari yg membosankan...

Posted 09-10-2008 at 10:47 PM by BizClub

betul bosan...boring...tah apa2 lagi ari ni...

bila bank nk call nieh..
BizClub's Avatar
Super Active
Posted in Uncategorized
Views 436 Comments 0 BizClub is offline