Ganjaran Bonus Forex Yang Terbesar Tidak Pernah Ditawarkan Sebelum ini ... BONUS TANPA SEBARANG DEPOSIT SEBANYAK $1500 DARI INSTAFOREX !!


Go Back   CariGold Forum > Blogs

Old

musim yg sibuk

Posted 26-02-2009 at 10:14 PM by DDos

skrang tgh sibuk skit, ke hulu ke hilir, jarang2 jenguk blog ni.

sekali sekala abiskan masa kat sini
Legendary Member
Posted in Uncategorized
Views 1735 Comments 0 DDos is offline
Old

lama tak berblog sini

Posted 03-11-2008 at 01:34 PM by DDos

salam,

lama plak tak jenguk sini, sibuk skit, kalu tak sibuk aku mesti le jenguk sini.

pada sapa2 yg suka baca tapi tak pernah menulis kat sini, meh le sama2 berblog, layan je apa yg terdaya
Legendary Member
Posted in Uncategorized
Views 1774 Comments 0 DDos is offline
Old

mengantuk betul malam ni

Posted 17-10-2008 at 11:36 PM by DDos

malam ni terasa mengantuk yg amat, biasa tak macam ni.

petang tadi ada lagi budak2 datang beraya umah aku, ada ke terus minta angpow. aku tanya nak beraya ke nak angpow. siap boleh minta "bagi angpow singgit pun cukup le bang" , hampeh tul budak2 skrang ni

datang beraya nak angpow je. sebab tu anak2 aku tak ajar pasal duit raya ni. nanti dorang pun ikut perangai budak2 tu
Legendary Member
Posted in Uncategorized
Views 2600 Comments 7 DDos is offline
Old

pertama kali

Posted 15-10-2008 at 08:10 AM by DDos

salam, meh layan berblog plak

tak tau apa nak tulis, just untuk pembuka kata
Legendary Member
Posted in Uncategorized
Views 2912 Comments 7 DDos is offline