Ganjaran Bonus Forex Yang Terbesar Tidak Pernah Ditawarkan Sebelum ini ... BONUS TANPA SEBARANG DEPOSIT SEBANYAK $1500 DARI INSTAFOREX !!


Go Back   CariGold Forum > Blogs > DDos

Rate this Entry

mengantuk betul malam ni

Posted 17-10-2008 at 11:36 PM by DDos

malam ni terasa mengantuk yg amat, biasa tak macam ni.

petang tadi ada lagi budak2 datang beraya umah aku, ada ke terus minta angpow. aku tanya nak beraya ke nak angpow. siap boleh minta "bagi angpow singgit pun cukup le bang" , hampeh tul budak2 skrang ni

datang beraya nak angpow je. sebab tu anak2 aku tak ajar pasal duit raya ni. nanti dorang pun ikut perangai budak2 tu
0 Thanks, 0 Likes
Posted in Uncategorized
Views 2608 Comments 7
Total Comments 7

Comments

  1. Old Comment
    Dann's Avatar
    mengantuk tidurla apa lagi
    0 Thanks, 0 Likes
    Posted 18-10-2008 at 02:22 AM by Dann Dann is offline
  2. Old Comment
    VAMP's Avatar
    jom layan jangan tido lagi..
    0 Thanks, 0 Likes
    Posted 18-10-2008 at 03:12 AM by VAMP VAMP is offline
  3. Old Comment
    underscore's Avatar
    Zaman dah berubah,
    Kalau dulu bebudak nak duit raya, tunggu sampai tuan rumah hidang kueh raya dan minuman. Lepas minum baru cakap ngan tuan rumah nak balik. takder la pulak cakap nak duit raya.
    Dan dari segi positifnya tak nyusahkan tuan rumah untuk hidangkan minuman. Sedekah wang ringgit pun banyak faedahnya.
    0 Thanks, 0 Likes
    Posted 18-10-2008 at 08:44 AM by underscore underscore is offline
  4. Old Comment
    dah tido pun, kekeke

    tapi ngantuk2 pun tido hampir 2 pagi gak, ahakzz

    tul lapasal, bebudak ni, geram tul aku, hilang mood nak beraya,
    0 Thanks, 0 Likes
    Posted 18-10-2008 at 09:00 AM by DDos DDos is offline
  5. Old Comment
    Sureduit's Avatar
    mentang2 malam jumaat..mengantuk saja koo nie
    0 Thanks, 0 Likes
    Posted 18-10-2008 at 03:46 PM by Sureduit Sureduit is offline
  6. Old Comment
    pura2 ngantuk je kekeke
    0 Thanks, 0 Likes
    Posted 18-10-2008 at 09:52 PM by DDos DDos is offline
  7. Old Comment
    Overclock's Avatar
    Aku time magrib mesti mengantuk..Elok pulak lepas makan.. lagi zzzzzz..
    0 Thanks, 0 Likes
    Posted 19-10-2008 at 07:45 PM by Overclock Overclock is offline