BTC USD 56,763.3 Gold USD 1,778.79
Time now: Jun 1, 12:00 AM

TuneTalk-ToneExcel

Kita Perlu betulkan attitude/sikap kita sendiri. Jangan buat satu2 perkara itu suam-suam najis ayam serama, tak sampai

sebulan, hilang entah kemana....

Kalau nak tengok hasil sesuatu perniagaan tersebut, cuba buat sampai 2 tahun. Tengok apa hasilnya. Ini dak, baru 2 bulan,

dah hilang. Kalau macam tu, buat apa2 pun tak jadi... Buat biz A, 4 bulan, buat bis B, 3 bulan, Buat biz C, 6 bulan, buat bisnez

D, setahun, lama sikit, sebab dapat tipu ramai orang, sebab tu lama sikit.... .. taik ayam tak sempat nak jadi baja, dah kita

sepak. Orang macam ni buat apa pun tak jadi, jangan bawa perangai ni dalam perkahwinan udah le......

Orang gagal terlalu sibuk mencari alasan, orang berjaya terlalu sibuk mencari peluang, hingga tiada masa untuk melihat alasan.

Apa tidaknya, baru dua tiga bulan join satu-satu perniagaan tu, dah jumpa macam-macam alasan, kompani tak bagus lah,

upline tak mahu support lah, kompeni tak betul lah, upline tak betul lah, produk susah jual lah, produk mahal lah, itu tak betul,

ini tak betul..... lepas tu lompat bisnes lain, pun serupa, cari lagi alasan, lepas enam tujuh bulan, lompat lagi buat bisnes lain,

lompat sikatak lompat, lompat tinggi-tinggi, cepat lah adik cepat, cepat bangun pagi-pagi, kena pergi kerja la, orang macam

tu elok kerja, jangan nak cuba2 buat bisnes, perabih duit dia dan keluarga dia je. Tegur elok-elok kita dimarahnya, tidak pun,

hilang...

JIka anda mahukan peluang menjana pendapatan dengan Handphone dan permulaan modal yang rendah

Info TTTE --> http://tunetalk.ws/263456.php

Comments

There are no comments to display.

Blog entry information

Author
wan syazwani
Views
631
Last update

More entries in Others

More entries from wan syazwani

Top
Log in Register