BTC USD 55,785.5 Gold USD 1,778.49
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Sadar Dong!

Tipe-X+-+Boy+Band.jpg

hoollllooww~ heh!

ngantuk. letih tak hilang lagi.
teruk betul kerja sejak kebelangan ini. takpelah. aku kerja ikhlas.
untuk belajar dan carik pengalaman.

esok isnin. so kerja.
setakat ni, iaitu masuk 4 bulan aku kerja sini overallnye OK la.
bos baik.. bos yang sangat sangat baik. mcm kawan.
aku akui yang aku agak manja ngan bos aku ni. aku selesa ngan bos aku ni.
oh. dia perempuan. cina.

sambil aku melayan ngantok dan penat yang masih berbaki ni, aku layan youtube.
main klik je lagu yang di suggest kat tepi2 tu
dan aku klick lagu dari kumpulan Tipe-X.
sebuah kumpulan dr indon.
so far lagu2 dia ok. dan aku senang dengan lagu2 mereka.

dan aku tertarik dengan lagu ini.


Kata kata katakanlah semaumu
Sampai mulutmu berbusa, baru kau tahu rasa
Pikir cobalah berpikir gunakan otakmu
Bukan cuma asal ngomong, sungguh nggak punya malu
Jangan pernah kau berharap kami nggak mampu
Tapi kami tahu rusuh jelas kerja orang dungu

Reff:
Pikir dong, honey!
Sekarang bukan lagi zaman Tarzan
Ngapain juga terus ikut-ikutan
Punya prinsip, honey!
Otakmu juga bukan otak udang
Mikir yang benar biar nggak salah jalan

Hasut semua dihasut cari dukungan
Lagaknya paling sok ngerti padahal nggak ada isi
Sudah cukup kau bergaya cari perhatian
Percuma banyak tingkah, kami malah kasihan

Reff:
Pikir dong, honey!
Sekarang bukan lagi zaman Tarzan
Ngapain juga terus ikut-ikutan
Punya prinsip, honey!
Otakmu juga bukan otak udang
Mikir yang benar biar nggak salah jalan


Sadar dong, honey!
Jangan bikin orang jadi salah paham
Pakai sedikit hati dan perasaan


sangat dalam maksud lagu ini.
sapa yang faham tu dan terasa tu, tahniah la. :D

banyak nak tulis. tapi ngantok.
nnt jari ni menulis yang bukan2, lepas tu jiwang. lepas tu teringat.lepas tu rindu.

yang sengsara, aku jugak.dem.

apa kebende tah.
walaujauh dimata dan dihatinya. hati ini masih cemburu.
cemburu dengan imaginasi yang bukan2.
hoi.
sudah la. sebelum lebih melalut lebih baik stop.

sebetulnya ada benda serius mahu tulis.
ah!! tunggu esok saje. jika masih sempat.

Comments

There are no comments to display.

Blog entry information

Author
RuthlessFairy
Views
637
Last update

More entries in Others

More entries from RuthlessFairy

  • Jika
    Jika aku tahu Sungguh. Tidak akan aku disini lagi Membiar diri...
  • Berat
    7/1/2018. Lagi. kau hilang dengan kata tipuan kau. meninggalkan aku...
  • peluang
    untuk F. peluang.. semua orang dalam dunia harus tahu tentang...
  • Sudahi-lah.
    masih lagi tentang sakit. Tuhan, rasa yg lahir ini adalah dari Kau...
  • Bersepai
    bersepai - hati ini kau keje kan berdebu - perasaan ini kau tumbuk...
Top
Log in Register