BTC USD 57,075.7 Gold USD 1,778.40
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Ramai pasangan yg bercerai zaman skrg... Mengapa?

ko pernah dgr qada' dan qadar tak? dunia ni ujian je bg mereka yg berfikir... nikah pun ujian,beranak pinak pun ujian,cerai pun ujian,ruju' pun ujian,bahagia pun ujian,kurang bahagia pun ujian,sume pon ujian termasuk la berforum ni pon ujian gak......tugas kita bkn persoal sume tu...tp usaha,doa dan tawakkal ikut syariat yg dah ditetapkan ikut nas dan dalil dari al-quran,sunnah,ijma' dan qias......redha dan bersyukur atas rahmat dan ujian yg diberi...bkn sume org blh bahagia cm kita dan kita juga xsemestinya bahagia mcm org lain.... ko pasti ke org yg cerai berai tu langsung xnak jaga hubungn diorg? boleh pukul sama rata? kita xtau buat cara xtau...jgn nak memandai dok tuding jari pd org lain... dan kita gak xwajib utk amik tau...kalau tau jdkan pengajaran sudah...ape ade hal?

tq for useful posting :)

Comments

There are no comments to display.

Blog entry information

Author
SayaAndaKita®
Views
567
Last update

More entries in Others

More entries from SayaAndaKita®

Top
Log in Register