BTC USD 49,981.8 Gold USD 1,776.45
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Pso Log 4

20 Jun jumpa pakar lagi.
insyaAllah 26hb start treatment.
akan bermain dengan steroid kembali.
sekarangpun memang banyak berkurung sorang2 je kat rumah.
lepas ni pun sama.
bukan kau seorang je yang rasa diri sunyi dan keseorangan.

doc warning takleh stress.
beri aku lebih masa untuk aku setelkan masalah aku.
beri aku masa untuk kutip kembali keyakinan diri.
pastu baru aku setelkan masalah kita.
buat masa sekarang aku x bole fikir lebih2 sangat sebarang perkara, sebab aku nak elakkan stress.

hurmmm...
hanya kalaulah kau dapat baca ni.....



:((

Comments

aik ape susah kasi tau dia jer la....
kompem dia paham nya......
chill la steroid boleh tegang kan kulit...
takyah pakai botox.....
 
zuhair;bt27074 said:
aik ape susah kasi tau dia jer la....
kompem dia paham nya......
chill la steroid boleh tegang kan kulit...
takyah pakai botox.....

die kata aku bagi alasan x matang. :))

nanti muka aku jadik sembab ah.
mcm himawari. :">
kang bebudak cg x kenal plak. :eek:
 
eLLYaNa;bt27077 said:
die kata aku bagi alasan x matang. :))

nanti muka aku jadik sembab ah.
mcm himawari. :">
kang bebudak cg x kenal plak. :eek:

aik alasan tak matang????
tarikh matang dalam masa 5 tahun ok per....

sembab jer.....
yg tak leh tahan tido tu....
duduk pon leh tido....:D
 
zuhair;bt27083 said:
aik alasan tak matang????
tarikh matang dalam masa 5 tahun ok per....

sembab jer.....
yg tak leh tahan tido tu....
duduk pon leh tido....:D

kannnn. tidoooo je la nanti. hahaha.
 

Blog entry information

Author
eLLYaNa
Views
135
Comments
4
Last update

More entries in Others

More entries from eLLYaNa

  • Lambat Laun
    Lambat laun, Kebenaran pasti akan terserlah. Tidak mustahil jika...
  • Perfectionism.
    Perfectionist. Yes, I am a 70% perfectionist. I am self-oriented...
  • Hikmah Sebalik Kejadian.
    licik. permainannya kali ini sedikit berbeza. dia tahu bila dia patut...
  • Pso Log 7
    2014. dah sebulan berlalu. doktor muda dan cantik telah ditempatkan di...
  • Pso Log 6
    Januari 2014. selesai ambil injection. sakit dah tak macam mula2 dulu...
Top
Log in Register