BTC USD 60,673.8 Gold USD 1,733.83
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Manis Pahit

Aku mmg seorang yang bergigi manis.
pergh.... over sangat terus translate -sweetooth.
mmg suka manis. bila aku rasa benda manis, rasa mcm sangat heaven.

tapi takdela semua benda manis aku telan. tidaklah jugak aku pi telan atau ratah gula.

selalunye aku consume manis bila aku stress.

**********************

manis tu best. best sampai lupa diri.

pada satu hari...
dalam pada aku menikmati kemanisan itu, aku termakan yang pahit.

pahit sangat. rasa pahit itu melekat dalam mulut sangat lama. semakin lama semakin pahit.

mmg sifat pahit tu membunuh segala rasa yang ada dalam dunia.
terseksa betul aku melalui saat merasa pahit itu.

semakin lama, lidah aku kebas.aku biarkanje rasa kebas tu.


satu hari,manis itu datang kembali.
malang.
manis itu dah tak sama mcm manis yang aku rasa sebelum aku rasa pahit.
dah tak manis.

sebb muncul satu rasa.

TAWAR.

ya. aku sudah rasakan TAWAR.

dan aku sudah tidak berminat untuk menggali rasa manis itu semula.
bukan aku tak cuba. aku dah penat cuba.
aku tetap rasakan TAWAR.
sbb terlalu lama PAHIT itu berada didalam.

semua kerana PAHIT.

maafkan aku,rakan-rakan..


*dalam dunia aku, hanya dengan MSR je aku tak rasa pahit walaupun dia bagi aku makan hempedu.
fak.

Comments

There are no comments to display.

Blog entry information

Author
RuthlessFairy
Views
722
Last update

More entries in Others

More entries from RuthlessFairy

  • Jika
    Jika aku tahu Sungguh. Tidak akan aku disini lagi Membiar diri...
  • Berat
    7/1/2018. Lagi. kau hilang dengan kata tipuan kau. meninggalkan aku...
  • peluang
    untuk F. peluang.. semua orang dalam dunia harus tahu tentang...
  • Sudahi-lah.
    masih lagi tentang sakit. Tuhan, rasa yg lahir ini adalah dari Kau...
  • Bersepai
    bersepai - hati ini kau keje kan berdebu - perasaan ini kau tumbuk...
Top
Log in Register