BTC USD 96,130.0 Gold USD 2,888.51
Time now: Jun 1, 12:00 AM
FREQUENTLY ASKED QUESTIONS.png


SOALAN YANG SERING DIAJUKAN

https://www.tickmill.com/about/faq/category/account-information

Adakah mungkin untuk arkib akaun yg tidak diguna?
Tidak, tidak mungkin untuk arkib akaun. Jika baki akaun adalah 10 USD atau kurang dan tidak ada percubaan login dibuat selama 90 hari, maka ia akan secara automatik diarkibkan oleh sistem dan tidak akan dapat dilihat lagi di Kawasan Pelanggan.

Bilakah swap dikenakan pada kadar tiga kali ganda untuk pasangan mata wang dan logam?
Caj swap triple memohon kedudukan pada pasangan FX, Perak dan Emas yang diadakan semalaman pada hari Rabu. Untuk instrumen lain, caj swap triple kali ganda dikenakan untuk jawatan yang diadakan semalaman pada hari Jumaat. Ini adalah amalan biasa dalam industri forex.
Swap ini meliputi minat untuk hari Sabtu dan Ahad apabila pasaran ditutup. Semua swap dikira berdasarkan mata wang kutipan.
Contoh:
Jika anda membuka kedudukan 1 lot pada EURAUD, caj swap semalaman adalah -14.11 Dolar Australia. Jika anda telah membuka kedudukan yang sama pada Rabu dan menggulung kedudukan ke hari berikutnya, swap akan menjadi -14.11 * 3.
Jika mata wang akaun adalah dalam USD, maka kami perlu menukarkan amaun di atas ke USD dengan menggunakan kadar spot AUDUSD.

Di mana saya boleh menyemak kadar SWAP?
Kami mengemas kini pertukaran berdasarkan kadar yang diberikan kepada kami oleh rakan niaga kami dan kami mengesyorkan menyemak kadar pertukaran secara tetap dalam platform MT4. Swap terkini kami sentiasa tersedia di laman web kami: https://tickmill.com/ms/conditions/spreads-swaps
Anda juga boleh menyemak kadar swap dengan log masuk ke platform dagangan MT4 dan pilih: Lihat> Simbol> Pilih instrumen> Properties
Terdapat dua jenis jawatan: membeli dan menjual. Anda mesti melihat pembiayaan yang lama untuk menukar posisi membeli dan di Pembiayaan pendek untuk menukar kedudukan jual. Swap dikenakan pada pukul 00:00 masa platform.

Bolehkah akaun ditutup / dipadam?
Anda boleh menutup akaun anda tetapi kami akan menyimpan data anda, mengikut undang-undang, dalam fail sekurang-kurangnya 7 tahun.
Kami boleh menetapkan akaun anda pada mod Baca-sahaja dan berhenti menghantar dokumen. Sekiranya baki akaun anda adalah 10 USD atau kurang dan tiada percubaan login dibuat selama 90 hari, maka ia akan diarkibkan secara automatik oleh sistem dan tidak akan lagi terlihat di Kawasan Pelanggan.

Bolehkah saya mengubah baki akaun demo saya?
Ya. Cuma hantar e-mel dengan nombor akaun demo anda dan tentukan baki kepada pasukan Sokongan kami.

Bolehkah saya menukar tetapan akaun demo saya?
Ya. Hanya hantar e-mel dengan nombor akaun demo anda dan memutuskan perubahan kepada pasukan Sokongan kami.

Saya terlupa kata laluan MT4 saya. Apa yang perlu saya buat?
Anda boleh menukar kata laluan akaun Metapedagang 4 anda di dalam Kawasan pelanggan selamat. Untuk bantuan lanjut, sila hubungi pasukan Sokongan Pelanggan kami.

Saya terlupa kata laluan Kawasan Pelanggan saya. Apa yang saya buat?
Pergi ke halaman login Kawasan Pelanggan klik pada 'Lupa kata laluan anda? 'di bawah butang' Log masuk 'dan ikut arahan mengenai bagaimana untuk menetapkan semula kata laluan anda. Untuk bantuan lanjut, sila hubungi pasukan Sokongan Pelanggan kami


https://www.tickmill.com/about/faq/category/deposits-and-withdrawal

Adakah pemindahan broker ke broker dibenarkan?
Kami tidak menyokong pemindahan broker ke broker, kami hanya menawarkan kaedah pembayaran standard kami.

Apakah deposit minimum?
Deposit minimum untuk semua jenis akaun ialah $ 100. Bagaimanapun, untuk mendapatkan akaun VIP, anda perlu mencapai baki minimum $ 50,000.

Adakah anda mempunyai apa-apa caj ke atas deposit dan pengeluaran?
Tickmill mempunyai dasar yuran sifar atas deposit dan pengeluaran.

Seberapa cepat anda memproses pengeluaran saya?
Kami memproses semua permintaan pengeluaran dalam satu hari bekerja.

Berapa lama dana untuk mencapai akaun bank saya?
Kami memproses semua permintaan pengeluaran dalam tempoh 24 jam pada hari perniagaan. Masa yang diperlukan untuk dana untuk mencapai akaun bank anda bergantung pada dasar bank anda. Pengeluaran bank boleh mengambil masa 3-7 hari kerja untuk dilihat di akaun pelanggan. Pengeluaran kad kredit / debit boleh mengambil masa sehingga 8 hari bekerja untuk dilihat pada akaun pelanggan.

Bolehkah saya membuat pengeluaran melalui kaedah pembayaran yang berbeza dari yang saya gunakan untuk mendepositkan?
Dasar Tickmill adalah untuk memproses pengeluaran melalui kaedah yang sama yang anda gunakan untuk mendepositkan. Contohnya, jika anda mendeposit menggunakan kad kredit, kad akan dikreditkan dengan jumlah yang sama dengan jumlah deposit. Atas permintaan, kami boleh menghantar sebarang keuntungan melalui kaedah pembayaran lain di bawah nama anda.



https://www.tickmill.com/about/faq/category/trading-conditions

Adakah anda menyediakan data semak?
Pada masa ini, kami tidak menyediakan data semak, kerana MT4 tidak dapat menyimpan semua tick. Oleh itu, data tick tidak akan tepat. Terdapat pilihan untuk server untuk menyimpan data tick, tetapi kami tidak menggunakannya. ia tidak dapat menyimpan 100% tick. Di samping itu, ia akan melambatkan server kerana jumlah data yang besar dan kerana tick tidak ditapis

Adakah anda menawarkan perlindungan imbangan negatif / perlindungan baki negatif?
Pedagang yang menggunakan leveraj maksimum yang ada menghadapi risiko keseimbangan negatif.
Sebagai contoh: Mari kita anggap anda mempunyai 200 USD pada akaun anda dan anda membuka 1 lot pada USDJPY pada petang Jumaat, dengan 1: 500 leverage dan margin 200 USD. *
Pada malam Ahad, pasaran membuka 30 pips dari harga penutupan Jumaat ke arah anda, jadi kedudukan anda akan segera kehilangan 30 pips x 10 USD = 300 USD, sementara anda hanya mempunyai 200 USD pada akaun anda.
Kedudukan ini akan ditutup secara automatik dan akaun anda akan mempunyai baki negatif sebanyak -100 USD. Keadaan ini 100% mustahil apabila pedagang menggunakan 1: 1 leveraj. Leveraj yang lebih tinggi menggunakan pedagang, semakin banyak risiko yang mereka ambil. Sila juga ambil perhatian bahawa baki negatif mungkin berlaku akibat kegelinciran semasa volatiliti yang tinggi.
Tickmill memberi perlindungan imbangan negatif kepada semua pelanggan. Tickmill berhak tetapi tidak berkewajipan untuk menjaringkan antara Akaun Pelanggan. Syarikat boleh memilih untuk tidak memberikannya jika baki negatif telah ditimbulkan akibat dari tujuan penipuan atau penyalahgunaan pasaran.
Selain itu, jabatan Risiko kami sentiasa memantau risiko pelanggan kami dan jika kami melihat bahawa pelanggan tidak bertanggungjawab, kami akan memberitahu pelanggan melalui e-mel dan meminta mereka untuk mengurangkan pendedahan risiko. Juga, kami mungkin mengurangkan leveraj pada akaun pelanggan.
* Ini adalah contoh ilustrasi

Adakah lindung nilai dan scalping dibenarkan?
Lindung nilai dibenarkan (dagangan arbitrase). Margin yang diperlukan untuk kedudukan lindung nilai pada akaun Klasik, Pro, dan VIP adalah 0. Scalping juga dibenarkan. Tiada had masa untuk mengekalkan kedudukan terbuka.

Apakah leveraj akaun minimum dan maksimum yang anda tawarkan?
Leveraj minima adalah 1: 1. Leveraj maksimum dan lalai adalah 1: 500.
Leveraj logam: Leveraj untuk emas adalah sama dengan leveraj akaun, manakala leveraj untuk perak adalah 4 kali lebih rendah daripada leveraj akaun. Jika akaun dagangan mempunyai leveraj 1: 500, maka leveraj untuk emas akan menjadi 1: 500 dan leveraj untuk perak akan menjadi 1: 125

Apakah komisyen pada akaun Pro?
Akaun Pro mempunyai komisen sebanyak 2 unit mata wang setiap sisi per lot (0.0020% notional) dalam mata wang asas instrumen dagangan. Sebagai contoh, jika anda membuka 1 lot pada EURUSD (1 lot = 100,000 EUR), maka komisyen adalah 2 EUR setiap sisi dan 4 EUR setiap pusingan. Untuk 1 lot pada GBPUSD, komisyen adalah 2 GBP setiap sisi dan 4 GBP setiap pusingan. Bagi 1 lot di AUDUSD, komisyen adalah 2 AUD setiap sisi dan 4 AUD setiap pusingan. Jika anda mempunyai akaun USD, maka 4 EUR, 4 GBP dan 4 AUD akan ditukar secara automatik ke USD

Apakah komisyen di akaun VIP?
Pada akaun VIP, terdapat komisen 1 unit mata wang bagi setiap lot (0,0010% notional) dalam mata wang asas instrumen dagangan. Sebagai contoh, jika anda membuka 1 lot pada EURUSD (1 lot = 100,000 EUR), maka komisen adalah 1 EUR setiap sisi dan 2 EUR setiap pusingan. Untuk 1 lot pada GBPUSD, komisyen adalah 1 GBP setiap sisi dan 2 GBP setiap pusingan. Bagi 1 lot di AUDUSD, komisyen adalah 1 AUD setiap sisi dan 2 AUD setiap pusingan. Sekiranya anda mempunyai akaun USD, maka 2 EUR, 2 GBP dan 2 AUD akan ditukar secara automatik ke USD

Adakah anda mempunyai meja berurusan?
Kami tidak mempunyai meja berurusan kerana kami adalah broker NDD dan semua prosedur kami adalah automatik. Kami tidak mempunyai konflik kepentingan dengan pelanggan kami kerana 100% pesanan dibersihkan dengan penyedia likuiditas.

Adakah kegelinciran berlaku di platform anda?
Di Tickmill, kegelinciran boleh berlaku semasa pengumuman berita besar, bergantung kepada keadaan pasaran dan ketidaktentuan. Mungkin terdapat kesan positif dan negatif

Adakah saya mendapat sebarang ulangan sebutan harga ?
Tickmill adalah salah satu dari beberapa broker NDD yang tidak mempunyai ulangan sebutan harga

Comments

There are no comments to display.

Blog entry information

Author
Tickmill
Views
634
Last update

More entries in Forex Broker

More entries from Tickmill

Back
Top
Log in Register