BTC USD 55,333.2 Gold USD 1,779.01
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Cara Urutan Untuk Zakar Besar, Kuat, Panjang dan Kental

Mahu zakar anda kuat perkasa, segar, panjang dan kental? Ini caranya

Mengasak

Semasa mengasak urut dari bahagian pangkal lubang dubur, tarik sehingga ke pangkal kantung buah zakar. Gunakan kelima-lima jari anda ditutup rapat. Asak guna tangan kiri dan kanan bergilir-gilir, urut dan tarik ke atas. Buat dengan perlahan, tekanan yang tidak terlalu kuat dan jangan gopoh. Tarik nafas anda dalam-dalam untuk mengumpul oksigen yang cukup dalam darah, kemudian, tahan nafas anda dan tumpukan pada kawasan zakar. Apabila mengasak anda akan lihat batang zakar anda mengembang. Itu satu petanda yang baik buat proses mengasak ini kira-kira 10-15 minit setiap hari.

Menjabat

Anda kena faham kaedah ini untuk membuang angin pada urat zakar supaya zakar anda lebih kuat. Cuba anda fikir apa berlaku kalau saluran brek kereta anda ada angin.. Mestila brek x berapa makan kan? sama la macam zakar kita gak.. so masa berjabat ni.. letakkan jari anda pada bahaian tepi pangkal zakar anda dan rasa lubang cincin itu tarik nafas dalam-dalam tahan nafas sambil menekan lubang cincin.. apabila dah tak tahan lepaskan nafas anda dengan kuat.. ala mcm kita warm up bila nak main sukan tuh ulang lagi sehingga anda rasa zakar anda terasa lebih segar

Mengurut
Aku rasalah.. kaedah ni yang paling anda suka buat. haha.. ok..gurau jer .urut batang zakar anda dari bahagian paling pangkal ke hujung. pastikan letakkan minyak yg mencukupi supaya kulit zakar tidak melecet.. kedudukan ibu jari di bahagian atas jari telunjuk (mungkin dengan jari hantu sekali di bahagian bawah) urut perlahan-lahan. Anda juga boleh menggunakan teknik ini. Buat huruf O menggunakan jari telunjuk dan ibu jari, pada pangkal zakar. kemudian lurutkan jari anda dari pangkal hingga ke hujung. Anda akan menolak darah ke bahagian hujung zakar.. bila anda membuat proses ini zakar anda akan mengembang lebih besar sebab darah akan disalurkan dengan baik di dalam pembuluh darah. semasa melurut zakar anda, kemutkan otot zakar anda (seperti hendak menahan kencing) dengan ini urat zakar akan menjadi lebih kuat dan besar.. buat proses ini kira-kira 15-20 minit.. lakukan dengan sabar.. jangan gelojoh.. seelok-eloknya zakar anda separa tegang ataupun tegang semasa mengurut.. tetapi jangan sampai teransang pulak.. kang terpancut. terbatal pulak proses urut anda..

Mengasah
Lepas tu barulah anda mengasah.. ini nak bagi stamina dan ketahanan pada kepala zakar kita supaya tak cepat geli dan boleh bertahan lama semasa bersama nanti.. buatlah pada bahagian atas, bawah, tepi kepala zakar anda. kalau terasa geli berhenti kejap.. pastu sambung balik.. Ingat sekali lagi!! jangan sampai terpancut.

Selamat mencuba!

lelaki-kacak9.jpg

Comments

Boleh ke tambah saiz.Body builder pun makan masa bertahun tahun utk besarkan otot.Tapi bagi anda letih,tercari-cari urut terbaik dah berubat @ berurut di merata tempat tetapi hasilnya hampa.Duit banyak dihabiskan dengan bayaran upah urut yang tinggi dan tidak berpatutan,dengan janji oleh tukang urut bahawa mereka pandai urut dsb.Jangan bimbang.Saya kasihan kepada pelanggan yang tertipu dengan janji tukang urut.Saya akan menjadi penyelesaian kepada masalah anda.Saya adalah pakar terapi lelaki terlatih & berdaftar yang menjalankan rawatan urut outcall & incall di kawasan KL dan juga Lembah Kelang sejak tahun 2006.Walau masih muda berumur 30an,saya minat bidang massage dan segala rawatan urut tradisional saya adalah profesional dari seorang pakar.Tidak ada istilah urut sentuh-sentuh,main-main dan sambil lewa dalam perkhidmatan rawatan urut saya.Segala yang diperlukan seperti tumpuan di anggota bermasalah,seluruh badan dan tekanan akan dititik beratkan.
Jenis urut yang disediakan adalah:
1- Rawatan urut Tradisional seluruh badan.
2- Rawatan urut Batin.
3- Rawatan urut Aromatherapi & Thai.
4. Rawatan urut Kecederaan Sukan.
5. Rawatan urut Refleksologi.
6. Rawatan urut khusus untuk masalah saraf & otot seperti tidak boleh bergerak,masalah sendi dll yang anda pun sudah putus harapan.Insyaallah saya boleh membantu selagi saraf belum lagi [email protected]

Upah Urut:
Outcall(Ke tempat pelanggan)- Rm100 - 2jam urut.
Incall(Di tempat saya) Rm70 -2jam,Rm50-1jam.
Tempat/rumah saya di (Belakang KFC/KENNY ROGERS) Jalan Genting Kelang Setapak.

Cara hubungi:
Sms/call - Farish Awang -012-3087430

Laman web urut saya:
www.uruttradisional.com.my
www.urut.net
www.kl-massage.com
www.massage-and-spa.com

Servis lain: Ada juga buat kursus urut kepada mereka yang berminat.
Perhatian kepada forumer: Anda jangan memilih rawatan urut oleh tukang urut yang mengatakan mereka menyediakan rawatan urut hanya kepada PELANGGAN LELAKI SAHAJA kerana mengikut pengetahuan,tukang urut sebegini biasanya terdiri drpd lelaki gay.
 

Blog entry information

Author
kedai-lelaki
Views
13,051
Comments
1
Last update

More entries in Others

More entries from kedai-lelaki

Top
Log in Register