BTC USD 48,246.4 Gold USD 1,843.90
Time now: Jun 1, 12:00 AM

bellaseira's Blog

bellaseira
Views
436
Updated
Others
aku diperkenalkan dengan produk di beberapa bln yg lepas. mengikut kawan aku ni..produk ni bukan ubat kurus atau seangkatan dgn dia. ia mrupakan produk pmakanan untuk kesihatan..dismping sihat tu bolehlah turunkan atau tmbah berat.oo tmbah berat pun boleh?. kalau ikutan aku ni xde lah ter'over'...
bellaseira
Views
377
Updated
Others
assalamualaikum...mulakan hari ni dgn senyuman ye :)senyum tu boleh mengubat rase skit hehe..orang cakap kalau da sakit tu barulah nak beringat...sebelum ni hentam je sume asalkan rasa boleh telan..telan je:D bila orang cakap jgn makan byak2, yh ni tinggi kolestrol la, yg ni manis sgt..tak mahu...

Blog information

Author
bellaseira
Blog entries
2
Last update
Top
Log in Register