BTC USD 51,131.1 Gold USD 1,837.60
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Blog entries by afifsohaini

afifsohaini
Views
43
Updated
Others
Peperiksaan dan pelajar memang tak dapat dipisahkan.Daripada bangku persekolahan rendah lagi kita sudah diperkenalkan dengan sistem peperiksaan.Bermula dengan peperiksaan besar UPSR,kemudian para pelajar perlu pula menempuh dua lagi peperiksaan besar iaitu PMR dan seterusnya SPM.Membebankan?Ya...
afifsohaini
Views
50
Updated
Others
Percutian bersama keluarga atau rakan-rakan adalah antara momen terbaik untuk kita merapatkan lagi hubungan sesama sendiri.Tetapi malangnya faktor kewangan sering menjadi penghalang untuk sesuatu percutian itu direalisasikan dengan jayanya. baca lagi disiniTips Percutian Bajet dengan Voucher...
afifsohaini
Views
289
Updated
Others
jangan ingat dunia artis saja ada kontroversi.dunia blog pun ade juga.. perlu atau tidak sebenarnya cerita panas dalam sesebuah blog.. blogger gila cerita panas baca disini
afifsohaini
Views
1K
Updated
Others
Kari ngeri kena ban???Bukan sebenarnya dah banyak kali dah aku try nak bukak karingeri.com ni tapi tak boleh jugak.Tak tahu apa masalahnya . karingeri kene ban?bacadisini
afifsohaini
Views
40
Updated
Others
dengar bacaan alquran dari sheikh ni..memang sedap mendayu-dayu..sayu rasa bila dengar.. mp3 bacaan alquran dengar disini
afifsohaini
Views
36
Updated
Others
nak tengok gambar majlis resepsi apek dengan leuniey jom usha kat sini.. http://www.jeritpekik.my/2012/12/6-gambarmajlis-resepsi-perkahwinan.html
Top
Log in Register