BTC USD 54,430.5 Gold USD 1,792.60
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Zizie Ezette Dilamar Ahli Politik Dari Sabah?

eboss

CG Hardcore
Messages
85,652
Paid Membership
Joined
Nov 29, 2007
Messages
85,652
Reaction score
1,895
Points
591
PETALING JAYA: "Saya tidak mahu komen. Biarlah Zizie sendiri yang jelaskan," kata pelakon Khaty Fauziah, ibu kepada Zizie Ezette ini berhubung khabar angin yang mengatakan aktres itu telah dilamar oleh seorang ahli politik dari Sabah.

Menurut Khaty, dia tidak mahu berbicara lanjut tentang perkara itu kerana ia masih dalam perbincangan.

"Saya susah untuk memberikan komen kerana perkara (perkahwinan) ini masih dalam perbincangan dan kami belum memberikan apa-apa keputusan.

“Insya-Allah, apa-apa pun, kami akan beritahu dalam minggu depan,” kata Khaty enggan memberikan komen lanjut.

Zizie sebelum ini pernah putus cinta dengan seorang ahli perniagaan berusia 40-an dari Batu Pahat, Johor setelah hampir tujuh tahun bercinta.
 
Sponsored Post

Niyang

CG Top Poster Club
Messages
42,516
Joined
May 13, 2009
Messages
42,516
Reaction score
1,496
Points
201
Aku bc kat Metro tadi si MP dari Sabah datuk Bung Bung Bang tuh.. (Ntahape name).. Muka dah lah x hensem, tp byk ckp... waduhh.. Melepas aku dak Ziziet nih.. Cun oo minah nih.. Gebu... wow
 

ezeynet

Super Active Member
Messages
8,839
Joined
Mar 11, 2009
Messages
8,839
Reaction score
4
Points
65
bung mokhtar???**** ko dak zizie nih..
 

dragger

Super Active Member
Messages
8,548
Joined
Aug 29, 2008
Messages
8,548
Reaction score
35
Points
70
Saya percaya berita angin yang saya dengar ini tidak akan menarik perhatian sesiapa pun. Ia mengenai tokoh celupar, ayam sabung BN dalam Dewan Rakyat dari Kebinatangan...oops...maaf, Kinabatangan yang bernama Bung Mokhtar Radin. Apa yang menariknya mengenai Bung Mokhtar ini? Tiada apa yang menariknya mengenai MP yang berusia 50 tahun tapi berwajahkan seorang tua berusia 65 tahun itu, kecuali keceluparannya, sehingga pernah digelar sebagai contoh 'ugly Malaysian'.

Dan apabila beberapa hari ini tersebar berita Bung Mokhtar berkahwin dengan seorang artis wanita bernama Zizie Ezette, siapa yang peduli? Dia punya pasallah nak kahwin dengan sesiapa pun, asalkan masih dalam kuota empatnya. Lagi pun lagak gatal Bung memang melayakkan dia berkahwin dengan artis muda yang sexy-mexy itu. Seperti Bung, Zizie yang berusia 31 tahun itu juga nampak lebih tua dari usianya, macam wanita 40 tahun, mungkin kerana tubuh aktress itu yang terlalu tembam. Tapi kulit putih melepak dan gaya manja disertai pakaian yang selalu menjolok mata itu pasti bisa mencairkan hati mana-mana lelaki, apa lagi lelaki yang selalu berlagak gatal...

Apapun, jika berita ini benar, selamat pengantin baru kepada Bung. Semoga selepas mendapat isteri baru yang masih muda seperti Ezette, MP dari Kinabatangan itu akan lebih cool di Parlimen dan tidak bercakap dengan gaya yang memalukan anak-anak kecil lagi.

~ pendikar gunung kriang
 

ajoi24

Active+ Member
Messages
3,195
Joined
Sep 25, 2009
Messages
3,195
Reaction score
4
Points
25
geram aku kt zizie nih...cam niyang ckp gebu dowh..tp artis bese ar nk idop senang..hensem ke x tarak pedulinye..jnji datok n bnyk wang..ceh
 

chesnatesz

Super Active Member
Messages
7,900
Joined
Jun 29, 2008
Messages
7,900
Reaction score
158
Points
73
oohhh...adakah itu mp yg dimaksudkan...:eek:
 

ezeynet

Super Active Member
Messages
8,839
Joined
Mar 11, 2009
Messages
8,839
Reaction score
4
Points
65
besar sgt ke gaji MP nih..hmmmm
 

lelakigila

Active+ Member
Messages
2,543
Joined
Jul 11, 2008
Messages
2,543
Reaction score
24
Points
35
uik.... nak kena menuntut pegi sabah ni..... :eek: :eek: :eek:
 

ajoi24

Active+ Member
Messages
3,195
Joined
Sep 25, 2009
Messages
3,195
Reaction score
4
Points
25
aku br dpt dr email au je nih.....

PETALING JAYA: Aktres Zizie Ezette sah bernikah dengan Ahli Parlimen Kinabatangan, Datuk Bung Mokhtar Radin, minggu lalu.

Pernikahan yang diadakan secara tertutup itu telah menjawab khabar angin yang timbul sebelum ini mengenai lamaran ahli politik dari Sabah kepada pelakon terkenal ini.

Difahamkan, pasangan berkenaan akan mengadakan majlis resepsi di salah sebuah hotel mewah di Kuala Lumpur malam ini.

Sementara itu, ibu pelakon tersebut Khaty Fauziah yang dihubungi menafikan bahawa anaknya itu telah berkahwin dengan ahli politik tersebut.

"Saya menafikan sekeras-kerasnya, perkara ini tak betul.

"Mereka baru ingin kenal hati budi masing-masing dan Zizie ketika ini juga sedang sibuk di lokasi drama," katanya.

BERITA TERDAHULU
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register