Zizan Razak Sudah Jatuh Cinta, Tolak Wanita Seksi

CG Sponsors




dhiaperfumes

Banned
Joined
Nov 12, 2009
Messages
41,571
Reaction score
63
Points
120
Pelawak Zizan Razak mengakui terpaut hati dengan seorang wanita yang begitu rapat dengannya.

Zizan atau nama sebenarnya Razizan Razak, 29, bagaimanapun berkata, dia masih lagi belum bersedia memberitahu wanita tersebut tentang perasaan hatinya itu.

"Saya memang berkenan dengan seorang wanita yang cukup rapat dengan saya.

"Tetapi dia belum tahu lagi isi hati saya terhadapnya dan saya belum bersedia untuk memberitahunya," kata Zizan.

Zizan ditemui pada majlis sambutan hari lahirnya yang ke 29 anjuran kelab peminat pelawak itu di Restoran Felda Villa di sini, Isnin.

Tambah Zizan, pada sambutan hari lahirnya itu, wanita tersebut turut menghadiahkannya sebuah telefon bimbit IPhone 5.


Ditanya apakah ciri-ciri yang membuatkan dia meminati pada wanita itu, kata Zizan, dia sukakan wanita yang bersifat sederhana dan tidak terlalu seksi.

Mengenai sambutan kelahiran Zizan, pelakon itu berkata , ini merupakan sambutan yang paling menyeronokkan buat dirinya apabila para peminatnya menerusi 'Zizan Twitter Family' sanggup meluangkan masa untuk menggembirakannya.

"Saya tahu mereka (peminat) akan menyambut hari jadi saya, tetapi tak sangka semeriah ini.

"Alhamdulillah, saya bersyukur mempunyai para peminat yang sanggup bersusah senang melayari perjalanan karier ini," ujarnya.

Antara selebriti yang turut memeriahkan majlis hari lahir Zizan ialan Awal Ashaari, Johan As’ari, Emma Maembong, Caca Maembong dan Kaka.

Dalam perkembangan lain, Zizan bakal muncul dalam filem Bikers Kental, KL Zombie, KL Gangster 2 dan Tokan.
 
Sponsored Post

Azmi^_^Penang

Active Member
Joined
Feb 21, 2013
Messages
2,374
Reaction score
1
Points
25
TT kalau berita hiburan aretis tu..letok la gambor sebutir dua okey?..

Tingkatkan prestasi, hindarkan kontraversi
 

jamtulenmurah

CG Top Poster Club
Joined
Mar 11, 2009
Messages
25,458
Reaction score
7,722
Points
316
Mesti stok muka PAN ASIAN..... dia punye taste kan mcm tu.....
 

General Juhziz

Super Active Member
Joined
Apr 21, 2010
Messages
8,682
Reaction score
254
Points
81
TT kalau berita hiburan aretis tu..letok la gambor sebutir dua okey?..

Tingkatkan prestasi, hindarkan kontraversi
TT xmau dpt dosa kering yg berpanjangan tepek gambo artis xtutup aurat klu yg wanita :) pada hemat ambe lah :D:D:D
 

TT

CG Super Hardcore Club
Joined
Jan 13, 2009
Messages
153,683
Reaction score
21,085
Points
1,671
uncle seekers ramalkan zizan ni nnt merudum sebab kes seks hehe
 

hurairah01

Permanently Banned - Multiple ID
Joined
Jun 12, 2008
Messages
8,979
Reaction score
21
Points
65
Pelawak Zizan Razak mengakui terpaut hati dengan seorang wanita yang begitu rapat dengannya.

Zizan atau nama sebenarnya Razizan Razak, 29, bagaimanapun berkata, dia masih lagi belum bersedia memberitahu wanita tersebut tentang perasaan hatinya itu.

"Saya memang berkenan dengan seorang wanita yang cukup rapat dengan saya.

"Tetapi dia belum tahu lagi isi hati saya terhadapnya dan saya belum bersedia untuk memberitahunya," kata Zizan.

Zizan ditemui pada majlis sambutan hari lahirnya yang ke 29 anjuran kelab peminat pelawak itu di Restoran Felda Villa di sini, Isnin.

Tambah Zizan, pada sambutan hari lahirnya itu, wanita tersebut turut menghadiahkannya sebuah telefon bimbit IPhone 5.


Ditanya apakah ciri-ciri yang membuatkan dia meminati pada wanita itu, kata Zizan, dia sukakan wanita yang bersifat sederhana dan tidak terlalu seksi.

Mengenai sambutan kelahiran Zizan, pelakon itu berkata , ini merupakan sambutan yang paling menyeronokkan buat dirinya apabila para peminatnya menerusi 'Zizan Twitter Family' sanggup meluangkan masa untuk menggembirakannya.

"Saya tahu mereka (peminat) akan menyambut hari jadi saya, tetapi tak sangka semeriah ini.

"Alhamdulillah, saya bersyukur mempunyai para peminat yang sanggup bersusah senang melayari perjalanan karier ini," ujarnya.

Antara selebriti yang turut memeriahkan majlis hari lahir Zizan ialan Awal Ashaari, Johan As’ari, Emma Maembong, Caca Maembong dan Kaka.

Dalam perkembangan lain, Zizan bakal muncul dalam filem Bikers Kental, KL Zombie, KL Gangster 2 dan Tokan.
cari hok tutup aurat la boh ... selamat dunia akhirat :D
 

Azmi^_^Penang

Active Member
Joined
Feb 21, 2013
Messages
2,374
Reaction score
1
Points
25
TT xmau dpt dosa kering yg berpanjangan tepek gambo artis xtutup aurat klu yg wanita :) pada hemat ambe lah :D:D:D
Zizan razak tu artis seksi ke tuan?..adohai...masalah ni

Pasal aku komen TT suruh letak gambo zizan sbb aku minat dgn celebrity zizan razak ni...

dapat dosa ke ke letak gambo zizan..agak agak la tgk tajuk...
 
Sponsored Post
Top
Log in Register