Zarina Zainuddin didenda RM 17,500 jual kosmetik tidak berdaftar

Recommended Brokers


Penbiru

Legendary Member
Joined
Jan 12, 2008
Messages
17,773
Reaction score
955
Points
161
tapi makcik ni kecoh org aniaya dia...krim dia tak berdaftar tu mengaku je lah....buat bisnes tak reti law...tapi mcm tunjuk pandai...haiyan..inilah melayu
 
Sponsored Post

Encik Sponge

Active+ Member
Joined
Jul 22, 2013
Messages
4,070
Reaction score
279
Points
41
Kecoh orang pekena apa dah yg kawan tu tentu tentu penyamar..

Zaman media sosial... orang yang ada nama cani selalu ada kelebihan dikalangan netizen...

Mcm kes klinik doktor pakar tu kena serbu... siap pertikai tak bagi notis... kat kesalahan dia buat xdak lak nak bunyi

Sikit hari polis nak serbu pon kena bagi notis dulu
 

Penbiru

Legendary Member
Joined
Jan 12, 2008
Messages
17,773
Reaction score
955
Points
161
Kecoh orang pekena apa dah yg kawan tu tentu tentu penyamar..

Zaman media sosial... orang yang ada nama cani selalu ada kelebihan dikalangan netizen...

Mcm kes klinik doktor pakar tu kena serbu... siap pertikai tak bagi notis... kat kesalahan dia buat xdak lak nak bunyi

Sikit hari polis nak serbu pon kena bagi notis dulu

tu aku cakap Zarina ni nak tegakkan benang basah je....nak tarik perhatian org dgn kisah sedih...ingat KKM nak ambil kisah ke...hahhaaaaa
 
Sponsored Post
Top
Log in Register