Zambry sambut Eidul Adha pada 17 Zulhijjah!!!

CG Sponsors




anasz

Active+ Member
Joined
Nov 8, 2007
Messages
3,582
Reaction score
43
Points
30


Zambry sambut Eidul Adha pada 17 Zulhijjah? Hang ikut Mazhab Mana?

Umat Islam seluruh dunia menyambut ‘Aidil Adha menjelang 10 Zulhijjah
bersamaan 17 November 2010.Negeri Perak kini mulai heboh kerana Zambry
menaikan poster untuk menyambut Raya Haji pada 17 Zulhijjah - tujuh
hari selepas ummat Islam menyambutnya!

Ini mazhab mana? Korang tolong fikir-fikirkanlah sendiri! Takkanlah
benda semudah ini pun boleh tak tahu….lebih baik jadi lembu - boleh
kita sama-sama buat korban!
 
Sponsored Post

ezis2u

Super Active Member
Joined
Aug 1, 2008
Messages
9,747
Reaction score
22
Points
75
yenada....apada.....x prihatin langsung....

dia nak bagi korban apa 17 zulhijjah tuh...
 

GamezStar

CG Top Poster Club
Joined
Jul 1, 2008
Messages
31,279
Reaction score
1,542
Points
201
kalut2 ...... sedih beb ade pemimpin mcm ni .. lawak mengalahkan org kapir
 

sawamura

Legendary Member
Joined
Mar 24, 2010
Messages
12,479
Reaction score
925
Points
161
dia x tahu menahu pon pasal banner nih..

sah2 askar2 dia yang buat..

so askar2 laa yg lembu.. :D
 

powerbiz

Active+ Member
Joined
Nov 9, 2009
Messages
4,287
Reaction score
16
Points
25
gambar edit dgn photoshop tu...hahhaha
saje jer bikin panas...ari tu pasai tepong tawar tiang seri...ni isu lain pulak dah....depa saje jer nak jatuhkan zambry nih...
kalau jatuh nak buat mcm mana....nasib ko la zambry
 

smartincome

Active+ Member
Joined
Nov 23, 2007
Messages
2,571
Reaction score
0
Points
20
kalau tak tahu pun...

mana nak confirm sebelum cetak, kan boleh tgk...
 

Scorpions10

Legendary Member
Joined
Jan 29, 2010
Messages
16,345
Reaction score
56
Points
120
jaip kena siasat nih..jgn main2 ngan bab agama..adeihh
 
Sponsored Post
Top
Log in Register