Zaid Belum Bersedia Untuk Keluar PKR

CG Sponsors




limahchai

Junior Member
Joined
Nov 2, 2010
Messages
90
Reaction score
0
Points
6
buat masa sekarang zaid belum bersedia untuk keluar dari PKR namun Zaid tidak menolak kemungkinan akan berbuat demikian dalam masa yang terdekat katanya melalui sms.....

boleh ikuti temubualnya di sini
 
Sponsored Post

hab81020

Super Active Member
Joined
Mar 21, 2010
Messages
5,099
Reaction score
222
Points
83
Zaid nie banyak duit, rugi lah PGayR kalau Zaid keluar parti...
 

tapirbawaklori

Super Active Member
Joined
Oct 24, 2007
Messages
8,149
Reaction score
207
Points
73
kuar jer la....kata PKR tu dah hancur dan banyak masalah....apa lagi dia nak tunggu?...perjuangkan la melalui UMNO....zaid ni ada muslihat ni sebenarnya...bila org suh kuar taknak la plak.
 

toyist83

Super Active Member
Joined
Nov 11, 2010
Messages
9,344
Reaction score
12
Points
65
kuar..kuar jgn x kuar...lompat si katak lompat..katak ni katak gemok..
 

aes

Super Active Member
Joined
Apr 12, 2008
Messages
9,557
Reaction score
19
Points
65
klu dah tak suka knp tak keluar .....

 

usahOne

Super Active Member
Joined
Jan 16, 2007
Messages
7,192
Reaction score
11
Points
65
Zaid nie banyak duit, rugi lah PGayR kalau Zaid keluar parti...
kui3 biarkan masuk umNo pun no hal kat dlm tu pun ada menteri gay kahkahkah xpun saiful aliwati pun boleh superbbbbbb
 

iwak

Super Active Member
Joined
Mar 21, 2008
Messages
7,594
Reaction score
37
Points
80
dia nk jatuhkan lwn dia dlu. nt bru snang dia nk naik
 

pokyo

Super Active Member
Joined
Jan 7, 2009
Messages
5,283
Reaction score
145
Points
83
dlm star hari ni cakap dah keluar PKR, sekarang cakap lain pulak...
masuk UMNO buat kecoh, masuk PKR pun buat kecoh... main politik ni perlukan banyak kesabaran
 

usahOne

Super Active Member
Joined
Jan 16, 2007
Messages
7,192
Reaction score
11
Points
65
dlm star hari ni cakap dah keluar PKR, sekarang cakap lain pulak...
masuk UMNO buat kecoh, masuk PKR pun buat kecoh... main politik ni perlukan banyak kesabaran
klu dia rasa pengaruh dia kuat buat aje parti baru mesti makcik2 dan pakcik2 tegar umNo pun dok sokong...xpun dia ni kuda trojan upahan umNO superbbbbbbbbbbbbbb
 

ah fan

Super Active Member
Joined
Oct 29, 2009
Messages
8,148
Reaction score
28
Points
70
pening la tgok..byk btol katak skang ni
 
Sponsored Post
Top
Log in Register