ZAID AKHIRNYA KELUAR PKR SEPERTI DI JANGKA - minsider

CG Sponsors




Hidier

Legendary Member
Joined
Feb 6, 2010
Messages
11,681
Reaction score
905
Points
161
Salam.

Aku cilok berita dari TT..TT plk cilok dari Minsider..hehe :)

ZAID AKHIRNYA KELUAR PKR SEPERTI DI JANGKA - minsider

Zaid Ibrahim akhirnya keluar Parti Keadilan Rakyat (PKR) — sebagaimana telah dijangkakan ramai sebelum ini, seminggu selepas mengumumkan beliau menarik diri daripada bertanding jawatan timbalan presiden.

Isnin lalu, beliau mengumumkan menarik diri daripada bertanding jawatan timbalan presiden atas alasan diselubungi kepincangan dan kecacatan.

Malah ketika itu beliau juga mengumumkan akan melepaskan kesemua jawatan dalam parti dan hari ini memutuskan untuk meninggalkan PKR.

“Saya tahu hari saya dalam parti (PKR) sudah dihitung kerana pemimpin — pemimpinnya secara terus-menerus menyerang saya,” kata Zaid yang menyertai PKR 18 bulan yang lalu.

Kata Zaid, beliau mengambil keputusan keluar PKR kerana mahu memutuskan hubungan dengan pembohong dan penipu.

Minggu lalu, Zaid turut meminta Penasihat PKR Datuk Seri Anwar Ibrahim dan pesaing jawatan timbalan presiden Azmin Ali agar meninggalkan PKR atas alasan mereka punca kepada segala masalah dalam parti komponen Pakatan Rakyat itu.

baca post penuh TT kat
http://tukartiub.blogspot.com/2010/11/nuffnangbid-a80607ff816aa140c9eea90d850_15.html
SINI
 
Sponsored Post

zerovirus

CG Super Hardcore Club
Platinum Member
Joined
Jan 25, 2009
Messages
182,141
Reaction score
79
Points
1,020
tak masyuk kot dalam pkr ni
 

CL's

Legendary Member
Platinum Member
Joined
Apr 28, 2009
Messages
14,094
Reaction score
246
Points
128
mmg dah agak dah pon...
 

Haslizam

Fun Poster
Joined
May 31, 2010
Messages
428
Reaction score
0
Points
15
zaid pegi mana2 susah org nk tima..dia ikut kepala dia je..
 

tokputih

CG Top Poster Club
Joined
Apr 24, 2008
Messages
27,212
Reaction score
830
Points
176
baguslah... kalau tk puas hati baik tinggal jer daripada melukut di tepi gantang... huhuhu
 

papayaomela

Super Active Member
Joined
Jun 17, 2008
Messages
6,250
Reaction score
28
Points
70
Kalau masuk PKR kerana jawatan, Zaid silap. Baru masuk PKR dah mengadu mcm2. Bagus la dia keluar. Anwar pun pernh cakap, dia tak mau layan org yg tidak tahan cabaran dlm perjuangan.
 

Apekms76

Fun Poster
Joined
May 18, 2010
Messages
275
Reaction score
1
Points
15
Itu namanya politik...tak setuju dgn pimpinan baik kluar aje.
Kalo tak nk politik ...baik buat kerja amal dgn join NGO...aje(sekadar pandangan )
 

matkul

Banned
Joined
Jul 30, 2010
Messages
486
Reaction score
0
Points
10
baru setahun jagung ada hati nak jadi timbalan presiden
 

mydetox

Super Active Member
Joined
Mar 27, 2010
Messages
5,326
Reaction score
28
Points
70
bagus gak dia kluar..bukan ade pekdah pun dlm PKR
 
Sponsored Post
Top
Log in Register