BTC USD 38,763.0 Gold USD 1,824.81
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Zahid AF2 bersama kekasih baru...mari kita terjah....!!!

adil2604

Super Active Member
Joined
Jun 13, 2008
Messages
7,146
Reaction score
153
Points
73
zahid-af.jpg


Tahniah Zahid AF2, kini dikatakan sudah menemui pengganti Nita. Menemui pengganti Nita? Erm.. Macam tak sesuai, kan Zahid yang beriya-iya tinggalkan Nita. Ok kita tukar-lah, tahniah Zahid kerana sudah mencari pengganti Nita pada kadar segera.

Zahid dikatakan mengenali gadis ini 5 bulan yang lalu. Gadis bertuah ini nama Nurul Mardiana. Nurul bukan-lah seorang artis tetapi gadis biasa yang bekerja di bahagian pentadbiran sektor korporat. Mereka berdua dikatakan kerap berjumpa di sebuah pusat hiburan terkemuka di Kuantan, Pahang.

But, 5 bulan lepas? Kalau tak silap kami, Zahid dan Nita berpisah sekitar bulan Jun 2010. Bermakna betul-lah Zahid tinggal Nita hanya kerana Nurul ni. Ingatkan cari pengganti yang lebih baik solehah, almaklumlah Zahid ni bile mengaji syahdu suaranya. Tapi malangnya, pilihan juga merupakan ahli tetap pusat hiburan terkemuka juga.
 
Sponsored Post

cyborg

Active+ Member
Joined
Aug 14, 2008
Messages
4,577
Reaction score
101
Points
43
Pengunjung tetap pusat hiburan jugak ...
 

anuarul

CG Top Poster Club
Joined
Jan 9, 2009
Messages
26,151
Reaction score
104
Points
133
yehhaaa.........mantopp
 

girlsilver

Legendary Member
Platinum Member
Joined
Dec 1, 2009
Messages
10,744
Reaction score
194
Points
123
ceh, ngat pilih yg xseksi...:p

may b nita tu kuruih kot, yg ni montok :)):))
tgk ler brp lama plak tahan huhuhhh
 

mangkaq

Super Active Member
Joined
Mar 13, 2008
Messages
8,834
Reaction score
71
Points
75
Padan sangat la tu...kaki pusat hiburan
 

ah fan

Super Active Member
Joined
Oct 29, 2009
Messages
8,148
Reaction score
28
Points
70
klau jumpe kt masjid bru aku respek..
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register