BTC USD 22,708.1 Gold USD 1,922.79
Time now: Jun 1, 12:00 AM

To Sell yassin berwarna -edisi emas untuk tempahan.Pertama di Malaysia

ammyjutawan

Active+ Member
Messages
3,770
Joined
Mar 29, 2008
Messages
3,770
Reaction score
2
Points
25
iklan.jpg


Untuk tempahan :

Sila hubungi saya di talian 012-7584121 (Suhaimi)
Atau ym: ammy_genius143
Email: [email protected]


Untuk kemudahan anda boleh layari blog saya untuk lebih info dan gambar-gambar: http://yasin-emas.blogspot.com/


Harga senaskah RM12 sahaja


Harga mengikut belian beserta kos pos:



• 5 hingga 10 naskah ( RM1.00 untuk setiap naskah sebagai kos pos )
• Contoh : belian 5 unit =( RM12.00 x 5 ) + ( RM1.00 x 5 ) = RM65.00


untuk belian 1 hingga 4 unit ( anda perlulah menyertakan RM4 sebagai kos pos )
cth: belian 2 unit = ( RM2 x 12 ) + RM4 = RM28.00



Belian 11 naskah ke atas ( kos pos adalah percuma )



Langkah pembayaran :


Bank in ke :

MAYBANK - 151089264035 ( suhaimi suliman )
@
CIMB - 12180102971525 ( suhaimi suliman )



langkah SMS :


Sila taip :

( nama ),(no,telefon),(jumlah naskah),(jumlah bayaran),(tarikh),(masa),(alamat)


dan hantarkan ke 012-7584121.....


contoh sms :

( suhaimi suliman, 012-7584121, 5 naskah , RM 65, 03/12/2009 , 3.00pm, No.29 jalan 6a/7 seksyen 16 bandar baru bangi 43650 selangor )



Semua tempahan akan dihantar secepat mungkin dalam tempoh 3 hingga 7 hari bekerja dari tempoh pembayaran.

Image704.jpg


Image705.jpg


Image706.jpg
 
Last edited:
Sponsored Post

ammyjutawan

Active+ Member
Messages
3,770
Joined
Mar 29, 2008
Messages
3,770
Reaction score
2
Points
25
kalau pos ssh jgk ni..takut diorg main baling2 je n letak kat tmpt yg x sepatutnya..

kita harapkan yang terbaik jer bos.... yang penting niat kita tu....

aku pun guna pos laju.... dah 4 bulan pihak kami lakukan penghantaran melalui pos.....

bagi yang nak ambil by hand pun boleh jer.... leh jumpa aku.... aku kat bangi jer.
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register