BTC USD 64,884.2 Gold USD 1,781.80
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Yang mana satu nak ikut ni? kata-kata seorang Presiden atau seorang Pencacai?

Nak dengar yang mana satu ni?


  • Total voters
    0

kuhik

CG Top Poster Club
Paid Membership
Joined
Jun 12, 2007
Messages
39,519
Reaction score
1,312
Points
191
Hari tu Najib sebagai Presiden UMNO, mengakui bahawa PAS adalah KAPTEN kepada Pakatan Rakyat.
dan Najib juga mengakui, bahawa PAS tetap teguh dengan pendirian menubuhkan negara Islam. sampai Najib bersetuju dengan kata-kata Karpal "langkah mayat aku dulu" lagi tau..

Tapi para Pencacai UMNO pula kata, PAS ialah KELDAI.
dan Pencacai juga kata, PAS sudah lupa perjuangan menubuhkan negara Islam.

aiseymen...nak dengar yang mana satu ni?

nak dengar kata-kata seorang Presiden kah?
atau nak dengar kata-kata seorang Pencacai kah?

ana konfius..dipersilakan para pencacai UMNO kat sini jawab :))
 
Sponsored Post

fazarudin

Legendary Member
Joined
Jan 2, 2006
Messages
10,989
Reaction score
258
Points
136
hahahaha! masa zaman PM mamak dulu , mana der pencacai2 yang bagi statement secara terbuka ..semua kecut teloorrr.., zaman pak lah ngan najib je berani membelakangi diorangg... kenapa tuuuu?... lemah sangat ke PM kite skang neh..????

sumer pembelit neh.
 

qba437

CG Top Poster Club
Joined
Oct 20, 2008
Messages
32,537
Reaction score
92
Points
120
Hari tu Najib sebagai Presiden UMNO, mengakui bahawa PAS adalah KAPTEN kepada Pakatan Rakyat.
dan Najib juga mengakui, bahawa PAS tetap teguh dengan pendirian menubuhkan negara Islam. sampai Najib bersetuju dengan kata-kata Karpal "langkah mayat aku dulu" lagi tau..

Tapi para Pencacai UMNO pula kata, PAS ialah KELDAI.
dan Pencacai juga kata, PAS sudah lupa perjuangan menubuhkan negara Islam.

aiseymen...nak dengar yang mana satu ni?

nak dengar kata-kata seorang Presiden kah?
atau nak dengar kata-kata seorang Pencacai kah?

ana konfius..dipersilakan para pencacai UMNO kat sini jawab :))

ajak la dia punya presiden skali jawab..:)):))

ps: tak pasal2 aku terbabit skali :p:p
 

badboy4110

Active Member
Joined
Sep 16, 2008
Messages
1,390
Reaction score
23
Points
25
mdalam maksud bro ni..kalo jawab sah2 jd pcacai..

just nk tanya la,bgs sgt ke seseorang pgl org lain pcacai??:-?:-?:-?
 

kuhik

CG Top Poster Club
Paid Membership
Joined
Jun 12, 2007
Messages
39,519
Reaction score
1,312
Points
191
mdalam maksud bro ni..kalo jawab sah2 jd pcacai..

just nk tanya la,bgs sgt ke seseorang pgl org lain pcacai??:-?:-?:-?

soalan ini pun boleh tanya kepada Pencacai UMNO :))
 

roBUST

Banned
Joined
Oct 13, 2008
Messages
12,406
Reaction score
136
Points
123
tade..lepas ni sume juak2 ubah stetement..ikut je ckp najib..:))
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register