Yamaha Nouvo Lc

CG Sponsors




arifnikkeyell2000

Active Member
Joined
Nov 15, 2007
Messages
1,184
Reaction score
14
Points
25
Apa pendapat korang? aku dah beli motor ni.. tapi tulah aksesori tak banyak.. susah cari.. pasal baru lagi kot... aku masuk givi box ni pun pasal motor ni bawak gi kerja.. nak bawak barang ker apa senang sikit..



 
Sponsored Post

alonso

CG Hardcore Club
Platinum Member
Joined
Mar 1, 2008
Messages
62,520
Reaction score
426
Points
531
smart gak ni
tp minyak kuat makan tak?
bape fulltank?
 

SyntaxERROR

Fun Poster
Joined
Oct 6, 2006
Messages
414
Reaction score
2
Points
15
wow.. cantik rx7 tuh.. hehe
motor nih lawa gk
depan dia mmg aku berkenan
tp lampu blakang pelik skit ar.. alien skit
WSB tuh.. dlm pantang lg kah? ker dh lenjan? ok x?
 

pijoe

Legendary Member
Platinum Member
Joined
Jun 11, 2008
Messages
13,259
Reaction score
1,194
Points
221
cun gak moto nih...tapi aku tak berkenan benda benda auto nih.... aku suka pakaimanual lagik...kete aku dalam KL pun aku pakai manual... bak kata mak aku orang pemalas je pakai auto nih...aku pakai manual...cari apa apun mesti manual...eheheheh
 

EncikEx

Legendary Member
Joined
Mar 21, 2007
Messages
12,047
Reaction score
92
Points
120
rx7 tu nk jual tak ? :p
 

MOD jr.

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
May 29, 2008
Messages
23,580
Reaction score
134
Points
133
ko parking tepi rx7, celica, mecidih, dasat sungguh
 

incoming

Active Member
Joined
Dec 2, 2008
Messages
1,017
Reaction score
2
Points
25
dngar citer moto niee orang suka curii.. tul kaaa
 
Sponsored Post
Top
Log in Register