• Forum searching, newly uploaded avatar and existing gif avatar currently not working properly. We are working on it.

Yahama lancar Y15 V2 @ RM8,168

Recommended Brokers


Latest Threads

Kamm Matt

Fun Poster
Joined
Sep 20, 2013
Messages
472
Reaction score
32
Points
0
bob yp tu kwn grup2 moto2 sport retro aku.. sebelum dia jd utiuber mmg dh kencang..

dia ade bis carwash bikewash.. biz sparepart motor.. bundle pun ada dulu.. skg tak pasti..

so mmg dia dh kaya lg sebelum jd femes ni..
 
Sponsored Post

jaih

Super Active Member
Joined
Jan 14, 2006
Messages
9,440
Reaction score
205
Points
63
Location
KB-Kuantan
youtuber indonesia atta halilintar siap beli banglo ngan lamborghini bro
tgk laa penduduk indonesia ada berapa puluh juta org.. so viewer mmg byk giler laa... malaysia punya kalu dpt 100K subsriber pun dah champion daa
 

puyol

Legendary Member
Joined
Jun 28, 2011
Messages
19,514
Reaction score
1,505
Points
163
bob yp tu kwn grup2 moto2 sport retro aku.. sebelum dia jd utiuber mmg dh kencang..

dia ade bis carwash bikewash.. biz sparepart motor.. bundle pun ada dulu.. skg tak pasti..

so mmg dia dh kaya lg sebelum jd femes ni..
carwash dia kat shell taman seraya tu ke? selalu tengok dia cuci motor kat situ.
 

notepad

Super Active Member
Joined
Sep 17, 2011
Messages
7,541
Reaction score
373
Points
88
Location
malizia
tak ada yg report kedai motor jual mahal pada kpdnhep ?
kalau kedai makan atau tokey telur jual mahal menjadi satu kesalahan tokey motor jual harga yahudi memang nampak salah.

bawah Peraturan 3(a), Peraturan-Peraturan Kawalan Harga dan Antipencatutan (mekanisme untuk menentukan keuntungan tinggi tidak munasabah) 2018 dan didakwa mengikut Seksyen 14(1) Akta Kawalan Harga dan Antipencatutan 2011 yang boleh dihukum di bawah Seksyen 18(a) akta yang sama.
 

puyol

Legendary Member
Joined
Jun 28, 2011
Messages
19,514
Reaction score
1,505
Points
163
[ame="https://www.youtube.com/watch?v=ecEE1747J5E"]https://www.youtube.com/watch?v=ecEE1747J5E[/ame]
 

TT

CG Super Hardcore Club
Gold Member
Joined
Jan 13, 2009
Messages
148,660
Reaction score
20,602
Points
0
Location
cybertorium, level 3
PERHATIAN

Geng2 Y15 V2 jaga2
Ada kes kecurian kepala V2 ni


 

AMHFZ

Super Active Member
Joined
Mar 6, 2012
Messages
5,010
Reaction score
201
Points
63
Location
Madrid, Espana
ada kedai tknak jual cash. loan sahaja. kalau nak cash tnggu 2-3 bulan. ready stock untuk loan shja.

huhu
 

SeeZ

Active+ Member
Joined
Mar 23, 2010
Messages
3,511
Reaction score
4
Points
38
ada kedai tknak jual cash. loan sahaja. kalau nak cash tnggu 2-3 bulan. ready stock untuk loan shja.

huhu
memang kebanyakan kedai macam ni la permainan dia.. dasar tamak:(scam:(scam:(scam
 
Sponsored Post
Top
Log in Register