xbox kinect...best ke?berbaloi ke?

CG Sponsors




mr_kenji

Active Member
Joined
Jan 7, 2008
Messages
1,210
Reaction score
1
Points
25
Salam aidil adha...nak tanye kaki2 gamer ni..best ke console xbox kinect ni?pe je kelebihan dan kekurangan dia?
 
Sponsored Post

better_man249

Fun Poster
Joined
Jul 27, 2009
Messages
690
Reaction score
23
Points
15
Pd aku benda ni sgt coooooll, cuma harga nye la cecah RM400-500, yg x tahan..
Info tambahan, minggu ni kinect akan masuk pasaran sgapore.. Kpd yg ddk jb n dah x tahan pasaran malaysia blom kluar, bole la usha sane...
 

better_man249

Fun Poster
Joined
Jul 27, 2009
Messages
690
Reaction score
23
Points
15
Pd aku benda ni sgt coooooll, cuma harga nye la cecah RM400-500, yg x tahan..
Info tambahan, minggu ni kinect akan masuk pasaran sgapore.. Kpd yg ddk jb n dah x tahan pasaran malaysia blom kluar, bole la usha sane...
 

bazsh

Super Active Member
Joined
Jul 8, 2008
Messages
7,020
Reaction score
12
Points
65
Mcm penat je nak buat gesture masa main tu
 

mr_kenji

Active Member
Joined
Jan 7, 2008
Messages
1,210
Reaction score
1
Points
25
Pd aku benda ni sgt coooooll, cuma harga nye la cecah RM400-500, yg x tahan..
Info tambahan, minggu ni kinect akan masuk pasaran sgapore.. Kpd yg ddk jb n dah x tahan pasaran malaysia blom kluar, bole la usha sane...
kemere saje ke ape?
 

eday84

CG Top Poster Club
Joined
Jan 10, 2009
Messages
27,695
Reaction score
146
Points
128
bkn lg mahal ke?
rm 500 rasanya mampu milik lg hehe
atau 500usd?
 
Sponsored Post
Top
Log in Register