Wts single storey renovated terrace house taman bukit mewah kajang

CG Sponsors




tsf

Active+ Member
Joined
Jun 30, 2010
Messages
3,355
Reaction score
35
Points
30
Single stry Taman Bukit Mewah kajang RENO FOR SALE

DETAILS :
- Size 20 × 65 sf
- 4 bedrooms and 2 bathrooms
- Freehold

RENOVATE
-Plaster ceiling
- Fully extended front and back.
- Behind fully extended, with kitchen table top
- Car porch full extended with floor tiles


- Peaceful environment
- Near to Kajang town
-FRONT FREE SPACE AREA

Accessible to major highway (SILK highway, PLUS, LEKAS highway and Grand Saga highway).

Amenities :
~ Metro Point
~ Primary and Secondary School
~ KFC and Pizza Hut
~ Police Station
~ POS Office
~ Shell Petrol Station

* Schools & Universities:
-UKM
-UPM
-Nottingham University, Semenyih Campus
- High School Kajang
- Yua Hua Secondary schools
- S.M.K Jalan Bukit

* Hospitals:
- Hospital Besar Kajang
- Klinik Kesihatan Kajang

Other Terms & Conditions:
* 3% Booking
* 7% upon signing SNP
* 90% LOAN

HARGA RM400,000.00(NEGO)

sila hubungi 0166445911
 

Attachments

Last edited:
Sponsored Post

tsf

Active+ Member
Joined
Jun 30, 2010
Messages
3,355
Reaction score
35
Points
30
Up for great investment
 

tsf

Active+ Member
Joined
Jun 30, 2010
Messages
3,355
Reaction score
35
Points
30
Up for great investment
Edit/Delete Message
 

tsf

Active+ Member
Joined
Jun 30, 2010
Messages
3,355
Reaction score
35
Points
30
Up for great investment
 

tsf

Active+ Member
Joined
Jun 30, 2010
Messages
3,355
Reaction score
35
Points
30
Up for great investment
 

wong_fei_hung

Active+ Member
Joined
Feb 7, 2011
Messages
2,916
Reaction score
53
Points
45
PERGH ... CANTIK RUMAH ...

kepada sesiapa nak beli rumah ni ... AIA ada menyediakan pinjaman perumahan 4.99% setahun sampai habis byr takkan naik naik dan tak ikut BLR .... nak buat loan dgn aia pm aku
 

Green Apple

Super Active Member
Joined
Jun 2, 2010
Messages
5,393
Reaction score
27
Points
70
PERGH ... CANTIK RUMAH ...

kepada sesiapa nak beli rumah ni ... AIA ada menyediakan pinjaman perumahan 4.99% setahun sampai habis byr takkan naik naik dan tak ikut BLR .... nak buat loan dgn aia pm aku
cam ni pun ade..AIA ?bukan company insuran ke?
islamik?
-dah lama ke loan AIA ni
 

wong_fei_hung

Active+ Member
Joined
Feb 7, 2011
Messages
2,916
Reaction score
53
Points
45
cam ni pun ade..AIA ?bukan company insuran ke?
islamik?
-dah lama ke loan AIA ni
AIA ni dah lama sgt bagi loan rumah bro ... sejak tahun 2008 aku dah join .... sebelum tu lagi dah ada. Rate masa aku join AIA dulu 4.25% sekarang dah naik 4.99% ..

walaupun naik, sesiapa yang amik loan dgn aku dulu 4.25% menikmati kadar faedah itu berterusan sehingga habis byr .. tak naik naik ..

skrg AIA naik 4.99% pada awal ogos hari tu ... sesiapa amik 4.99% akan kekal sampai habis bayar ...
 
Sponsored Post
Top
Log in Register