BTC USD 37,300.3 Gold USD 1,797.63
Time now: Jun 1, 12:00 AM

[WTS]- no baru CELCOM VIP dan VVIP murah!!!

Imo Imora

Fun Poster
Joined
May 16, 2008
Messages
224
Reaction score
0
Points
10
As'kum suma warga CG, saya ada tiga no baru VIP dan VVIP nak di letgo. Mana yang berkenan tu kita letgo sampai jadi k. Jangan risau harga leh kurang. Penghantaran saya bagi PERCUMA. Saya pos pakai pos laju. No 014 pastu 5 tuu.. fuhh. Nasib baik saya masih setia dgn Maxis (sbb member ramai pakai Maxis). Kalo x dah lama pakai yang VVIP tu. Sila CALL/SMS saya di no 012-2620062 utk pertanyaan dan pembelian. TQ..

No VIP (RM 50) <-- harga baik punya

014-5115090

014-5115096



No VVIP (RM 70) <-- harga baik punya

014-5115114

P/S: No cantik susah woo skrg.. kalo dah berkenan tu bila lagi?? Jangan melepas kat tgn org lain sudah.. :)

P/P/S: Saya jarang on9 selalu jadi sila berurusan melalui handset saya di no 012-2620062 utk segera.
 
Last edited:
Sponsored Post

Joseph Lim

Junior Member
Joined
Nov 4, 2008
Messages
86
Reaction score
0
Points
6
do u have any kl vvip num ?
i am interest in it . Tq .
 

Imo Imora

Fun Poster
Joined
May 16, 2008
Messages
224
Reaction score
0
Points
10
UPDATE: Harga sudah kasi kurang sikit..
 

notrexdame

CG Hardcore Club
Platinum Member
Joined
Apr 26, 2008
Messages
76,139
Reaction score
63
Points
525
adeh...bg awek aku no ni cantik gak...syg awek aku da xde....no UPAX ad x?
 

Imo Imora

Fun Poster
Joined
May 16, 2008
Messages
224
Reaction score
0
Points
10
Xde arr bro.. jon2 beli. Harga leh nego k.
 

AlchemisT

Permanently Banned - , Newbie hacker password stea
Joined
Feb 19, 2008
Messages
11,718
Reaction score
328
Points
131
8983 ada tak...no bukan vip
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register