BTC USD 60,196.4 Gold USD 1,801.82
Time now: Jun 1, 12:00 AM

To Sell [WTS] Jualan Murah | Harga Lelong Habis

kedaieverlast

Active Member
Joined
Jan 5, 2012
Messages
1,331
Reaction score
0
Points
20
Saya nak jual barang macam - macam dalam ni. Semua nya adalah lebihan dari barangan yang di jual di bazar ramadhan dan ekspo sempena hari raya haritu.. Barang - barang dijamin baru dan belum digunakan. Harga semua lelong - lelong je.. Warna jam tu bergantung pada stok yang ada yerr.. Ni last last stok dah nie..

NIKE ELASTICO ( used )

- Size 7
- Beli di Al Ikhsan tpi resit tadak dah
- Usia 5 bulan. Sebulan sekali je main. Jadinya, baru 5 kali pakai.
- Tapak mmg tip top.


Jom jam mata duluuuu :)


kasut.jpg


DSCN08921.jpg


HARGA : SOLD. ALHAMDULILLAH.

HUBUNGI : 013 381 1558

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

G-Shock Protection


DSC05941.jpg



DSC05937.jpg



DSC05940.jpg


HARGA : RM 38 SAHAJA !! Termasuk poslaju ke Semenanjung & Sabah Sarawak

HUBUNGI : 013 381 1558

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Colorful Ice Watch

603559_438142799541516_1942434279_n.jpg


2012-06-28005126.jpg


product-classic-solid-orange-unisex-IDR-2003-IDQ-20.jpg
]

20120630_210226.jpg


product-classic-solid-silver-unisex-IDR-2055-IDQ-20.jpg


product-classic-solid-pink-unisex-IDR-2271-IDQ-20.jpg



Colorful Ion Sport Watch - 1 unit RM 15 termasuk poslaju ( Belian 5 unit RM 50. poslaju free. )


jam4.jpg


jam8.jpg


red.jpg


darkblue.jpg


HARGA : RM 37 SAHAJA !! Termasuk poslaju ke Semenanjung & Sabah Sarawak

HUBUNGI : 013 381 1558


CARA ORDER :

1 - SMS : ORDER JAM < WARNA > < CIMB @ MAYBANK > 013 381 1558

2 - CALL 013 381 1558

:)cgrock


** Barang lain akan di update dari masa ke semasa :)
 
Last edited:
Sponsored Post

boyz371

CG Top Poster Club
ForexMart Fans
Joined
Aug 24, 2010
Messages
28,564
Reaction score
281
Points
131
jam tu gred apa tt?
Cat mudah tanggal tak?
 

kedaieverlast

Active Member
Joined
Jan 5, 2012
Messages
1,331
Reaction score
0
Points
20
mcm mana kira yg ion sport watch TT? bkn beli 1 pun dpt free poslaju ker? atau beli 5 FREE 1?

:D

beli 1 unit RM 15 sudah termasuk kos poslaju. maaf ler. den tak pandai sikit nak mengayat neh. :D mau try test jam neh?
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register