WTS EMAS MURAH 916 BARU RM179/g

Recommended Brokers


Sponsored Post

tokputih

CG Top Poster Club
Joined
Apr 24, 2008
Messages
27,070
Reaction score
776
Points
166
Salam.. Tok nak kumpul emas.. Dalam rm150 yang mana sesuai..
 

tokputih

CG Top Poster Club
Joined
Apr 24, 2008
Messages
27,070
Reaction score
776
Points
166
Tok dh byk emas dh tu tok..rm150 xde la tok.harga hari ni pn rm167/g lom masuk upah..hehe
Yang plg rendah dan murah.. Tok tgk cincin belah rotan tu 1gm kan ada
 

kaklimah

Active+ Member
Joined
Dec 25, 2010
Messages
3,238
Reaction score
4
Points
25
Yang plg rendah dan murah.. Tok tgk cincin belah rotan tu 1gm kan ada
ni kat bawah ni pilihan utk tokputih..smua bawah rm150 pada hari ni,1/12/2016 tidak termasuk postage..COD seksyen 3 bdr baru bangi tok..

CINCIN BELAH ROTAN DESIGN 1
0.77g - Size 13.5 - RM140
0.77g - Size 13.5 - RM140
0.76g - Size 13.5 - RM139


DESIGN BELAH ROTAN DESIGN 2
0.82g - Size 6.5 - RM148
0.81g - Size 8 - RM146
0.80g - Size 8 - RM144


:)cgrock:)cgrock:)cgrock
 

kaklimah

Active+ Member
Joined
Dec 25, 2010
Messages
3,238
Reaction score
4
Points
25
Salam jumaat sayyidul ayyam yang penuh barakah... harga utk hari nie 166/G + UPAH
 

kaklimah

Active+ Member
Joined
Dec 25, 2010
Messages
3,238
Reaction score
4
Points
25
Harga hari ni RM165.50/g + upah..upah murah2 je kami jual..bleh banding harga kami..
 

kaklimah

Active+ Member
Joined
Dec 25, 2010
Messages
3,238
Reaction score
4
Points
25
akak da update stock n harga utk hari nie.. ptg2 skit akan ada stock br masuk lg... nnt akak akan update semula....
 
Sponsored Post
Top
Log in Register