BTC USD 60,712.4 Gold USD 1,792.47
Time now: Jun 1, 12:00 AM

To Sell WTS:BIOZASS yang pelbagai guna(update harga d 1st post)

Iman_Sr

Banned
Joined
Nov 24, 2010
Messages
29,961
Reaction score
408
Points
131



http://www.youtube.com/watch?v=YuIH6L8ZQiA

credit to ZAMREDA:)paid



Anda nak menghindari:-
1. lipas??
2. nyamuk??
3. semut??
4. ulat gonggok??
5. cicak??
6. anai-anai??
7. lalat??
8. lipan??

72043_482082939783_828604783_5548566_1053951_n.jpg

36283_482082684783_828604783_5548564_4208990_n.jpg


BIOZASS:-

1)Rumusan semulajadi berasaskan herba.(2 x lebih berkesan,formula dipertingkatkan)

2)Menghalau,Membasmi,Membunuh Serangga perosak.

3)Tidak beracun



Kelebihan BIOZASS:-

-tiada tarikh luput
-tidak beracun
-Ph air seimbang
-Tanpa bahan lengai yg berbahaya
-menghapus bakteria 99.99%
-mesra alam dan selamat digunakan.



Untuk menghalau dan membunuh serangga:

1.Goncangkan selama 30-50saat.
2.Semburkan Bio Zass ke atas semua jenis serangga menggunakan semburan yang halus.
3.Semburan yg tajam utk menghalau dan membunuh cicak&lipan(tindakbalas 3-5minit)



BIOZASS juga boleh digunakan utk mencuci dan membersih!!

1.Semburkan di kawasan yg terkena kotoran degil dengan semburan halus

2.Gunakan semburan halus utk lantai,mosaic,toilet bowl dan mn2 permukaan yg kotor.

3.Gunakan semburan halus utk mop,dan gunakan mop yg kering (semburan tidak perlu banyak)


Kandungan:Syzigum aromaticum(cengkih),myristica(buah pala),cymbopogan(serai)fogostemom(nilam) dan pelbagai herba lain.

Berat bersih=400ml



Harga yg ditawarkan disini adalah tetap iaitu [STRIKE]RM15.90[/STRIKE]RM14.00sahaja/ RM12.50 (kos pos d tgg pembeli):)paid,tetapi utk mereka yg berminat utk menjadi pengedar juga bole/dialu2kan...COD Batu Pahat dan JB...Utk COD JB,memerlukan sedikit ms kerana,pusat stok berada di Parit Raja,Batu Pahat.

Lagi terbaru tentang BIOZASS...kini sudah ada BIOZASS utk anda bancuh sendiri.
Harga[STRIKE] RM25.90[/STRIKE]RM24.00(SM)/RM22.00 (kos pos d tgg pembeli).


Cara bancuhan:

1)Utk bancuhan semula biozass spray-7penutup pekatan(140ml)+air (360ml)

2)Utk mop lantai dan membasmi kuman-4 penutup pekatan(80ml)+air(2000ml)

3)Untuk merendam dan mencuci pakaian-4 penutup pekatan (80ml)+air (3000ml)

4)Utk mencuci kenderaan 10 penutup pekatan (200ml)+air (3000ml)

5)Bancuhan utk cermin kenderaan (tuang dlm tangki air wiper 1 penutup=20ml)

6)Untuk mencuci barang kemas :
3 penutup pekatan tanpa campuran air,rendamkan selama 2-3 minit,kemudian gosok dgn tisu dan bilaskan dgn air...
Lihat lah...utk packaging ini,anda dpt 6 dlm 1...memang berbaloi..



Kepada mereka yg berminat,boleh hubungi 0127110704(Kamal Ariffin)/0192683247(Mustaffa Kamal)utk sebarang pertanyaan berkaitan produk[/SIZE].

Cubalah satu,hanya [STRIKE]RM15.90[/STRIKE]RM14.00 sahaja,I'Allah anda dpt mengatasi masalah berkaitan serangga dan haiwan ini.

Kini, refill utk BioZass juga ada.
Hanya RM24.00(COD),RM23(kos pos ditanggung pembeli)-500ml
Anda boleh bancuh sendiri cecair biozass anda sekiranya sudah kehabisan cecair spray yg lama.

168720_496621639783_828604783_5803587_3745026_n.jpg


168720_496621644783_828604783_5803588_6837941_n.jpg


ISTIMEWA!!

-Pekatan biozass ini juga boleh digunakan utk membasuh kereta anda.

-boleh dicampurkan utk cecair membersihkan cermin kereta,campurkan sedikit biozass ke dalam tangki air wiper anda(betulkan klu slh:D)

-juga boleh digunakan sbgai pembersih lantai.

Produk serbaguna tanpa menggunakan bahan kimia yg merbahayakan kesihatan anda.
:)cgrock


testimoni dr repeat order pembeli:)paid

mmg best....sembur kat langsir umah...time malam ilek ajer no nyamuk...:)):)):))

biasa pasang ubat nyamuk stil ade gak..~X(~X(



up sikit naik atas
 
Last edited:
Sponsored Post

Iman_Sr

Banned
Joined
Nov 24, 2010
Messages
29,961
Reaction score
408
Points
131
Update senarai order yang telah diterima:
1)Kamal Hisham(thru FB)-1qty COD
2)Gebangkayangan-1qty COD
3)nazwa69.net-2qty(waiting confirmation)
4)bakhtiarb)-2qty-sabah
5)Dakwan)-1qty(waiting confirmation)
6)Maria Istika(thru FB))-1qty(dah byr)-brg dpt hari Sabtu-COD
7)Hang Tuah)-1qty(waiting confirmation)
8)zargos(1qty)-selangor
9)Nurul(not cg mbr kot)-spray n refill-COD
10)qazx7-spray n refill(poslaju)-kelantan
11)luna5065-2qty(waiting confirmation)
12)??

Kepada yg berminat utk order,hrp bole beri maklumat berikut ke 0192683247:
1)nama penuh
2)COD(Bukit Indah/Gelang Patah) or poslaju(beri alamat penuh)
3)kuantiti nak order

Bila dah amik stok nanti,baru saya akan maklumkan semua utk memudahkan urusan pembayaran.
Urusan pembayaran-transfer ke MAYBANK(162209995114)
transfer ke CIMB (01380002085208)
Nor Mustaffa Kamal Ahmad
Terima kasih CG rian n FB rian:D
 
Last edited:

ezeynet

Super Active Member
Joined
Mar 11, 2009
Messages
8,839
Reaction score
4
Points
65
parit raja tempat ambik stok kerepek..noted!hahaha..
 

Iman_Sr

Banned
Joined
Nov 24, 2010
Messages
29,961
Reaction score
408
Points
131
betul2...lubuk kerepek tu bro...hahahaha...singgahle rumah...hahaha
 

Iman_Sr

Banned
Joined
Nov 24, 2010
Messages
29,961
Reaction score
408
Points
131
mehla cube barang baru ni...RM15.90 je...berbaloi...nt sy updatekn maklumat n gambarnya ye...mlm td dh try sembur...tgk nt pas blk keje...kita tgk sape yg kena..kuikui...pdn muka cicak2,lipas2 n semut2 nakal yg suka menganggu kwsn rumah aku.hehehe
 

Iman_Sr

Banned
Joined
Nov 24, 2010
Messages
29,961
Reaction score
408
Points
131
aa..nak tengok gak pic nyer dlu..yelah brg baru kan..

Baik bos...akan saya usahakan utk di uploadkn gambar sebolehnya selepas balik keje nt.
secara penerangan mulut,rupanya cm spray2 ala2 febreeze..
 

arapaima

Active Member
Joined
Jan 28, 2008
Messages
1,701
Reaction score
22
Points
30
nak tanya la TT... tok serangga lain2 tu xde masalah..maybe leh basmi guna brg TT ni...tp tang nyamuk tu camne la cara nak basmi guna produk ni??
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register