To Sell <WTB> Wifi Booster

CG Sponsors




moscowz

Active Member
Joined
Mar 10, 2010
Messages
1,742
Reaction score
4
Points
25
Salam..aku nk beli wifi booster tu..tp aritu ade tgk rm70 je..lpe lak jenama ape..tp dh abeh dah sbb mse aku tnye dulu tnggal 1 je stok..tak smoat nak beli..so kalau spe2 ade used item nk jual..jual lah kt aku..price leh bncang. pm je sngg
 
Sponsored Post

safariatech

CG Top Poster Club
Joined
Aug 20, 2010
Messages
41,509
Reaction score
2
Points
120
rm95 plus pos bro... kalau cod subag jaya 85
 

ulatjahat

Active Member
Joined
Apr 7, 2008
Messages
1,747
Reaction score
6
Points
35
Salam..aku nk beli wifi booster tu..tp aritu ade tgk rm70 je..lpe lak jenama ape..tp dh abeh dah sbb mse aku tnye dulu tnggal 1 je stok..tak smoat nak beli..so kalau spe2 ade used item nk jual..jual lah kt aku..price leh bncang. pm je sngg
aku beli kat aliekspress under alibaba ari tu 5pcs dlm rm55 la sebijik siap pos. tp lambat la dier smpi dlm 2-3 mggu.. :D kalo beli 1pcs maybe mahal skit la kot tp kena pandai carik la.. :D
 

moscowz

Active Member
Joined
Mar 10, 2010
Messages
1,742
Reaction score
4
Points
25
aku beli kat aliekspress under alibaba ari tu 5pcs dlm rm55 la sebijik siap pos. tp lambat la dier smpi dlm 2-3 mggu.. :D kalo beli 1pcs maybe mahal skit la kot tp kena pandai carik la.. :D
fulamak..murah tu...klu bro jual sebijik kt aku pun ok pe bro..haha:))
 
Sponsored Post
Top
Log in Register