To Sell <WTB> USB cable MP3 Player Sony

CG Sponsors




moscowz

Active Member
Joined
Mar 10, 2010
Messages
1,742
Reaction score
4
Points
25
hii..aku nk beli USB kabel sony NW-S706F.ni bkan kabel charger je..kabel smbung mp3 player ke laptp untk transfer lagu ade sesape jual accessories utk sony takk??





pm aku klu ade..
 
Last edited:
Sponsored Post

aztina

Active Member
Joined
Mar 8, 2010
Messages
1,930
Reaction score
1
Points
25
TT nih cable untuk charging erk..
saye ade jual USB MULTI-CHARGE CABLE
sya tngak mcm ade socket mcm TT nak tuh..

kalau TT rase x dapt n nak cube barang sya nih ble PM sya k or SMS no saya tuh..

USB MULTI-CHARGER
*MP3/MP4,IPOD/IPHONE,NINTENDO,PSP,MOBILE PHONE*



PRICE
RM 20
NORMAL PRICE
RM 28

POSTAGE
RM 9 (ABX EXPRESS)

AFIF
0148442988
refer thread saya,
http://carigold.com/portal/forums/showthread.php?t=186336
 

moscowz

Active Member
Joined
Mar 10, 2010
Messages
1,742
Reaction score
4
Points
25
TT nih cable untuk charging erk..
saye ade jual USB MULTI-CHARGE CABLE
sya tngak mcm ade socket mcm TT nak tuh..

kalau TT rase x dapt n nak cube barang sya nih ble PM sya k or SMS no saya tuh..



refer thread saya,
http://carigold.com/portal/forums/showthread.php?t=186336


eh..tak lah..bukan charging cabel..usb cabel neh smbung kt laptop lah..nk transfer lagu dari laptop ke mp3 sony plauyer mcm dalam gambar...
 

aztina

Active Member
Joined
Mar 8, 2010
Messages
1,930
Reaction score
1
Points
25
eh..tak lah..bukan charging cabel..usb cabel neh smbung kt laptop lah..nk transfer lagu dari laptop ke mp3 sony plauyer mcm dalam gambar...
oo saye ingt charging cable kihkih..
aku x dpt nak bantu la mcm 2 hehe

cgrian lain ble bantu rase..
 

kyle

Fun Poster
Joined
Jul 8, 2009
Messages
526
Reaction score
0
Points
10
maybe boleh tny fanlee.nampak mcm die banyak jual barang hp.
 
Sponsored Post
Top
Log in Register