WTB -- Speaker

CG Sponsors




khairilhusni

Legendary Member
Joined
Apr 4, 2006
Messages
10,919
Reaction score
69
Points
120
Aku cadang nak beli speaker la utk laptop aku ni. mcm tak puas je pakai speaker laptop. So, ada member2 nak tolak speaker canggih2... bagitau yer. 2nd pun takpe, asalkan kualiti baik.

Aku dok area penang.
 
Sponsored Post

qaz123

Super Active Member
Joined
Jul 12, 2008
Messages
5,645
Reaction score
169
Points
78
Aku cadang nak beli speaker la utk laptop aku ni. mcm tak puas je pakai speaker laptop. So, ada member2 nak tolak speaker canggih2... bagitau yer. 2nd pun takpe, asalkan kualiti baik.

Aku dok area penang.
tgk kat mudah...melambak speaker murah2...
 

khairilhusni

Legendary Member
Joined
Apr 4, 2006
Messages
10,919
Reaction score
69
Points
120
leh percaya ke mudah tu? mudah kene scam je rasa.
 

Gila Komik

Banned
Joined
Apr 1, 2008
Messages
24,363
Reaction score
3
Points
115
klu speaker tuk laptop ni elok bli baru je la bro...bpe budget?? klu dalam 200 - 400 dah leh beli sonic gear or edifire...bro nak speaker jns cmne??

klu nak murah lagi beli sonic gear la
 

MoshedFX

Super Active Member
Platinum Member
Joined
Nov 15, 2007
Messages
8,374
Reaction score
89
Points
70
weh KH..
bli jaa SONIC GEAR TATOO 320...BARU dlm RM 90 kot..
ada woofer..sedap woo dgr..hahah...
kalo nk biasa2 la...pecah gak telinga dengar..tak larat habiskan volume kot....hehehe...best2..
aku pkai skang ni...
 

khairilhusni

Legendary Member
Joined
Apr 4, 2006
Messages
10,919
Reaction score
69
Points
120
aku nak speaker yg leh cairkan taik telinga.

kalau dapat altec lansing 2nd lagi bagus.

bajet under 100 dah la. dok umah flet bukan leh memekak pun.
 

nashburn

Super Active Member
Joined
Mar 8, 2008
Messages
6,374
Reaction score
66
Points
70
kat penang hang pi ja kat pc depot. sana brg pc murah2 standard lowyat kat kl
 

Gila Komik

Banned
Joined
Apr 1, 2008
Messages
24,363
Reaction score
3
Points
115
klu ade duit lebih sikit beli sonic gear tattoo duo 3...design pon lawa (somic gear ni mmg lawa2 la design dier) pas2 bass pn gempak...tp 2 klu budget ckt la...sonic gear ni mmg sesuai tuk kepusan tp budget sikit
 

nashburn

Super Active Member
Joined
Mar 8, 2008
Messages
6,374
Reaction score
66
Points
70
aku nak speaker yg leh cairkan taik telinga.

kalau dapat altec lansing 2nd lagi bagus.

bajet under 100 dah la. dok umah flet bukan leh memekak pun.
jgn beli 2nd hand tak elok :D
 

zerodecibal

Super Active Member
Joined
Jun 18, 2008
Messages
5,547
Reaction score
5
Points
65
ko pakai la Nexo PS15... sure gempak... dia nye respond 20Hz -20Khz
 
Sponsored Post
Top
Log in Register