To Sell WTB Office Program dalam thumbdrive

CG Sponsors




eboss

CG Hardcore
Platinum Member
Joined
Nov 29, 2007
Messages
85,652
Reaction score
1,894
Points
591
Nak tanya sikit dulu ada tak PROGRAM OFFICE tapi dalam thumbdrive? Aku cuma perlukan program Office 2004 saja. Word, Powerpoint,Excel dan Frontpage

:-?
 
Sponsored Post

eboss

CG Hardcore
Platinum Member
Joined
Nov 29, 2007
Messages
85,652
Reaction score
1,894
Points
591
yang aku tahu 2003 ngan 2007...err 2004 ada ka bos....

kalau 2007 ada dalam bentuk portable...tapi menu dia semua advance....:D:D:D
kalau macam tu aku dah tersilap ler..so balik pada soklan...ada jual tak atau boleh diinstallkan kedalam thumbdrive.....2007 pun tak per tapi aku nak frontpage 2003 tu...yang baru punya tak pandai guna...
 

dr_alban

Super Active Member
Joined
Apr 5, 2007
Messages
7,350
Reaction score
170
Points
88
ko nak portable office ye?
prgm apa yg ko nak letak dlm tu..listkan.

word
powerpoint
excel
frontpage
** (sume version 2003 kan)?

itu je?

klu iye.. aku buatkan
 

dr_alban

Super Active Member
Joined
Apr 5, 2007
Messages
7,350
Reaction score
170
Points
88
ko nak portable office ye?
prgm apa yg ko nak letak dlm tu..listkan.

word
powerpoint
excel
frontpage
** (sume version 2003 kan)?

itu je?

klu iye.. aku buatkan
 

raikko5

Legendary Member
Joined
Jul 29, 2008
Messages
14,939
Reaction score
17
Points
115
ko nak portable office ye?
prgm apa yg ko nak letak dlm tu..listkan.

word
powerpoint
excel
frontpage
** (sume version 2003 kan)?

itu je?

klu iye.. aku buatkan

bagusnyer... ahli2 CG nie...:)cgrock
 

WMComm

CG Top Poster Club
Joined
Jan 10, 2008
Messages
22,845
Reaction score
95
Points
120
ko nak portable office ye?
prgm apa yg ko nak letak dlm tu..listkan.

word
powerpoint
excel
frontpage
** (sume version 2003 kan)?

itu je?

klu iye.. aku buatkan
ajarkan step2 disini.lagu cun. :)paid
 

eboss

CG Hardcore
Platinum Member
Joined
Nov 29, 2007
Messages
85,652
Reaction score
1,894
Points
591
ko nak portable office ye?
prgm apa yg ko nak letak dlm tu..listkan.

word
powerpoint
excel
frontpage
** (sume version 2003 kan)?

itu je?

klu iye.. aku buatkan
Boleh ker? macam mana nak jumpa nie?
 
Sponsored Post
Top
Log in Register