[WTB] no celcom (Prepaid)

CG Sponsors




elan

Active+ Member
Joined
Apr 10, 2007
Messages
4,796
Reaction score
34
Points
30
aku dah lama cari no mcm ni.... minta tolong kawan2 kat sini yang ada jual sim card tu kalau ada no mcm yang aku letak ni, tolong bagitau aku.. aku nak cari no celcom mcm ni :

019/013-XXY5477
atau
019/013-XYY5477
atau
019/013-XYX5477
atau
019/013-YYX5477
atau
019/013-YXY5477

kalau boleh, aku nak no sarawak, kalau tak de no KL pun tak pe.. kalau jumpa Pm aku harga berapa nak jual...
 
Sponsored Post

elan

Active+ Member
Joined
Apr 10, 2007
Messages
4,796
Reaction score
34
Points
30
tak de yang ada ke no mcm ni?:((
 

elan

Active+ Member
Joined
Apr 10, 2007
Messages
4,796
Reaction score
34
Points
30
aku up sikit sempena tahun baru 2009 dalam beberapa jam lagi.. mana le tau ada kawan2 kat CG ni yang ada terjumpa dan ternampak no mcm tu kat kedai...:-?#:-S
 

EzY-eLoaD

Legendary Member
Platinum Member
Joined
Aug 1, 2008
Messages
12,747
Reaction score
18
Points
115
ko pm jek,gastacopz a.k.a gangstar.die pakar tilik nombor
 
Sponsored Post
Top
Log in Register