BTC USD 43,085.7 Gold USD 1,761.12
Time now: Jun 1, 12:00 AM

[WTA] Mencari supplier G Shock original

kousakusc

Fun Poster
Joined
Oct 8, 2012
Messages
409
Reaction score
1
Points
15
sy nak pesan satu jer kat tt,jgn bawak customer yg x kenal datang ambik barang kat rumah.

Pengalaman kawan adik sy yg jual jam,hp n laptop kat Keramat:
Dalam seminggu selepas kawan adik sy bawak customer yg dia x kenal datang ambik barang kat rumah dia,rumah dia kene rompak.rugi dalam rm50k jugak.habis semua barang kene sapu.

Baik mekasih tuan :)cgrock
 
Sponsored Post

g-man

Super Active Member
Joined
Jan 16, 2011
Messages
5,273
Reaction score
846
Points
121
Pasaran gshock ni semua dh kena sailang dgn peniaga Cina (cthnya Abi), terciduk org kita.
 

abah5851

Active+ Member
Joined
Dec 5, 2014
Messages
2,746
Reaction score
221
Points
43
Pasaran gshock ni semua dh kena sailang dgn peniaga Cina (cthnya Abi), terciduk org kita.
saya bukannya tak sokong peniaga Melayu... amik untung melampau2... tak agak2... nasib Abi ade..baru kita tahu harga dapat sebenarnya berapa...
 

g-man

Super Active Member
Joined
Jan 16, 2011
Messages
5,273
Reaction score
846
Points
121
saya bukannya tak sokong peniaga Melayu... amik untung melampau2... tak agak2... nasib Abi ade..baru kita tahu harga dapat sebenarnya berapa...

Abi main volume jgak rasenye
 

abah5851

Active+ Member
Joined
Dec 5, 2014
Messages
2,746
Reaction score
221
Points
43
Abi main volume jgak rasenye
betul tu bro... tp takde lah sampai gshock tmj lebih rm1000... disebabkan peniaga melayu nak ambik untung 3 kali ganda... dgn alasan takde stock lah...hik3...
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register