WANT TO SELL... Kelisa Auto 2003

CG Sponsors




shinichi maki

Fun Poster
Joined
Feb 2, 2009
Messages
985
Reaction score
1
Points
15
Salam CGrian
Seperti tajuk di atas den ada sebijik kelisa untuk di letgo sampai jadi..

Harga Bukak Rm19000

Detail Kereta
Color:- Silver, Milage:- 190000 KM.
Enjin cantik, aircond sejuk..Kereta ada di seremban. kalau nak tengok boleh PM den..

Gambiran..










**** hope ada yang berkenan dengan kereta nie. heheheheheh

:)cgrock:)cgrock:)cgrock
 
Sponsored Post

Abg Din

Fun Poster
Joined
Apr 16, 2013
Messages
357
Reaction score
0
Points
10
Memang ada lagi harga kelisa. Nak tukar kereta apa bro?
 

jade83

Active Member
Joined
Jan 7, 2012
Messages
1,676
Reaction score
176
Points
33
area mana tuan? ada member mmg tgh cari kelisa
 

sharkgodlike

Active Member
Joined
Jan 26, 2011
Messages
1,264
Reaction score
1
Points
25
mahal lg ek kelisa ni...?p cantik condition..pndai tt jga kereta...
 

TT

CG Super Hardcore Club
Joined
Jan 13, 2009
Messages
153,597
Reaction score
21,072
Points
1,671
2ndhand value steady je kelisa ni
 

shinichi maki

Fun Poster
Joined
Feb 2, 2009
Messages
985
Reaction score
1
Points
15
kelisa kan rare sikit.. x banyak keluar kete nie.. tu yang harga tak turun( da macam kete import da kelisa nie) wakakakaka
 

shinichi maki

Fun Poster
Joined
Feb 2, 2009
Messages
985
Reaction score
1
Points
15
kelisa ni cantik lagi. lai2. untuk gadis2 di luar sana, kereta ini amat sesuai untuk anda. dah la auto, ekon sejuk. hehehehe
 
Sponsored Post
Top
Log in Register