BTC USD 63,960.3 Gold USD 1,774.07
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Wanita Panik Bawa Kenderaan Rempuh Masuk Kedai Superbike[Picture Updated]

ilhamic

Super Active Member
Joined
Dec 13, 2009
Messages
7,370
Reaction score
52
Points
70
slider-565x375.jpg


KUALA LUMPUR – Mungkin kerana terlalu panik setelah melanggar sebuah kereta mewah jenis Volvo XC60, seorang wanita kemudiannya merempuh dua buah kereta lagi di belakangnya sebelum bertindak merempuh masuk ke dalam sebuah kedai ‘Superbike’ dan menghentam empat buah motosikal berkuasa tinggi di Bandar Sri Permaisuri di sini.

Dalam kejadian pukul 4.30 petang, pemandu wanita dalam lingkungan usia 50-an itu telah menggerakkan kereta Wira gear automatik miliknya berulang kali ke depan dan ke belakang sebanyak enam kali hingga melanggar semua kenderaan terbabit.

Seorang saksi kejadian, Mohd Nooraimee Othman, 23, berkata, wanita itu pada mulanya mengundurkan keretanya untuk keluar dari kawasan tempat letak kereta di hadapan kedai motosikal berkuasa besar berkenaan dan secara tidak sengaja melanggar Volvo milik adik kepada pemilik kedai ‘Superbike’ berkenaan.


YUM_5193-copy-300x199.jpg


“Mungkin makcik tu panik sangat.. lepas dia langgar volvo kat belakang..dia reverse dan ke depan dan belakang lebih kurang lima kali..kali yang kedua dia reverse (mengundur) itu dia hentam pulak dua buah Myvi yang terletak kat tempat letak kerata kat belakang dia.

“Kali ke enam dia maju ke depan dan terus rempuh masuk dalam kedai..masa melompat masuk kedai tu dia sempat langgar sebuah motosikal Honda VFR 1000..pelanggan punya tu,” katanya bercerita mengenai kejadian yang mencemaskannya itu.

Menurut Mohd Noraimee yang merupakan pekerja kedai Superbike tersebut, wanita itu turut melanggar tiga buah motosikal berkuasa tinggi jenis Suzuki GSX 1000cc, Honda CBR 1000cc dan BMW 1400cc yang berada di dalam kedai berkenaan.

Seorang lagi saksi, Sarah Zamzuri, 30, pekerja RHB Bank yang terletak bersebelahan kedai superbike itu berkata, dia terkejut dengan bunyi dentuman kuat membuatkannya berlari keluar dari pejabat untuk melihat punca bunyi berkenaan.

Sarah berkata, dia bingung sebentar apabila melihatkan kereta yang dipandu oleh wanita terbabit berulang kali bergerak ke depan dan ke belakang dengan laju.

Melihat kejadian itu, Sarah berkata, dia terus berlari mengalihkan kereta Avanza miliknya sebelum sempat dilanggar oleh wanita berkenaan.

“Saya panik tengok mak cik tu laju aje reverse dan pecut ke depan, saya terus lari ke kereta saya untuk alihkan kenderaan saya. Memang Tuhan sahaja yang tahu macam mana saya menggigil berlari ke kereta.

“Waktu saya alihkan kereta saya, wanita itu masih lagi menggerakkan keretanya dengan laju,”terang Sarah.

Adik kepada pemilik kedai Superbike yang enggan dikenali itu mendakwa, abangnya mungkin terpaksa menanggung kerugian mencecah setengah juta ringgit akibat insiden tersebut.

Sementara itu, ketika mendapatkan kenyataan dari suami wanita tersebut, lelaki itu hanya banyak berdiam dan turut terkejut dengan kejadian yang berlaku.

Lelaki berkenaan tidak percaya kemalangan yang berlaku itu berpunca daripada isterinya yang ditinggalkan sekejap sewaktu dia keluar untuk membeli barangan.

Orang ramai yang turut berada di tempat kejadian sempat menjerit ke arah wanita berkenaan supaya menghentikan enjin keretanya supaya dia tidak terus menggerakkan kenderaannya.

Wanita berkenaan juga kelihatan masih bingung.


sumber: mynewshub

Oleh: ZAMZUKHAIRI NOORDIN / NAIMAH SHAARI

Foto: YUMNI HARUN

p/s; aku search x da.. harap2 x asteruk la...haha..
klu dah ada delete je ya MOD~


404481_220741038016554_100002419772476_444837_58014101_n.jpg


420124_220741068016551_100002419772476_444838_434247011_n.jpg


397180_220741158016542_100002419772476_444839_1716693487_n.jpg


422716_220741208016537_1814003955_n.jpg


400495_220741358016522_100002419772476_444842_1793307046_n.jpg


sumber gambar oleh warga cg:- Dzoolhelmi
 
Last edited:
Sponsored Post

-pojie-

Well-Known, Member, XM Official, Representative
Joined
Oct 29, 2008
Messages
20,951
Reaction score
50
Points
120
uisssshhh trauma btol makcik nie..
 

missbumblebee

Permanently Banned - Multiple ID
Joined
Jun 24, 2009
Messages
3,639
Reaction score
19
Points
25
bio betui makcik ni...
dia ada lesen ke tkdak ni..
abis la kene byr ganti rugi..
 

shadow

Active Member
Joined
Nov 18, 2007
Messages
2,200
Reaction score
2
Points
25
saja je buat2 mcm panik.padahal dah goyang langar kete org.dia ingat ni men game GTA ke
 

adil2604

Super Active Member
Joined
Jun 13, 2008
Messages
7,146
Reaction score
153
Points
73
tak pernah bawa kete lepas tu meroyan...ker dtg sawan kot...
 

utbahz

Active Member
Joined
Jul 1, 2008
Messages
1,969
Reaction score
7
Points
35
Aku rasa makcik ni xde lesen ni.. Laki dia tinggal keta x tarik handbrek..Pastu dia main2 ngan level gear..Tu yg jadik lagu tu...
 

tangot81

Junior Member
Joined
Jan 23, 2012
Messages
97
Reaction score
1
Points
11
pergh...motor yg dia langgar tu lagi mahal dari keter dia..masak la
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register