BTC USD 37,100.0 Gold USD 1,799.29
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Viral Wanita melayu ludah kereta pengadu yang didakwa merampas petak parking

fadl

Fun Poster
Joined
Feb 3, 2013
Messages
656
Reaction score
101
Points
33
Aku pernah kene. Masa tu kat stesen minyak. Ada satu pam kosong lagi. Aku dapat masuk dulu sebelum dia. Lepas tu perempuan tu keluar dari kereta, jerit "sial" dan ludah kat kereta aku.
 
Sponsored Post

puyol

CG Top Poster Club
Joined
Jun 28, 2011
Messages
24,208
Reaction score
2,534
Points
201
Aku pernah kene. Masa tu kat stesen minyak. Ada satu pam kosong lagi. Aku dapat masuk dulu sebelum dia. Lepas tu perempuan tu keluar dari kereta, jerit "sial" dan ludah kat kereta aku.
lepas tu kau buat apa?
 

shah_ae

Legendary Member
Joined
Oct 27, 2008
Messages
15,887
Reaction score
759
Points
171
Aku pernah kene. Masa tu kat stesen minyak. Ada satu pam kosong lagi. Aku dapat masuk dulu sebelum dia. Lepas tu perempuan tu keluar dari kereta, jerit "sial" dan ludah kat kereta aku.
Lain mcm pompuan ni...
Kurang kasih syg kot...
 

Xploit Machine

CG Top Poster Club
Top Poster #4
Joined
Nov 23, 2012
Messages
29,955
Reaction score
4,085
Points
236
Siapa pernah ada pengalaman pusing-pusing cari parking, bila dah jumpa tiba-tiba ada pulak orang datang berdiri, duduk atau apa-apa sahaja di tempat tersebut untuk cop parking?

Memang tidak dinafikan perkara ini bukan sahaja berlaku di Malaysia, malah ia turut berlaku di beberapa negara maju. Apa yang jelas, tindakan ini adalah satu perbuatan yang tidak bertanggungjawab dan menyusahkan orang lain serta membahayakan keselamatan diri sendiri.

Di bawah Seksyen 50(3) Akta Pengangkutan Jalan 1987, Bahagian 'Gangguan dan desakan menyalahi undang-undang' menyatakan seperti berikut:

"Jika mana-mana orang melainkan dengan kuasa yang sah, berada di atas mana-mana jalan atau di mana-mana tempat letak kereta bagi maksud mendesak mana-mana orang lain berkenaan dengan penjagaan atau pencucian sesuatu kenderaan motor, atau bagi maksud mengarahkan mana-mana pemandu sesuatu kenderaan motor berkenaan dengan meletakkan kereta di atas jalan atau di tempat itu, dia melakukan suatu kesalahan."

Dan di bawah Seksyen 119, penalti untuk kesalahan ini adalah denda sehingga RM2,000 atau penjara sehingga 6 bulan dan jumlah penalti serta tempoh hukuman penjara akan menjadi lebih bagi kesalahan berikutnya.

#PolisDirajaMalaysia
#RoyalMalaysiaPolice
#PDRM
#RMP
#InfoBersama

 

cak cibo

Active Member
Joined
Apr 18, 2018
Messages
1,196
Reaction score
657
Points
81
Alahai....janganlah memalukan diri sendiri dengan perbuatan macam ni.
 

kha1i1

Fun Poster
Joined
Nov 2, 2010
Messages
156
Reaction score
21
Points
15
apa yg perempuan tu buat mmg salah

tp TT ni pun sebenarnya lebih nak berkempen jahat dia

berita tu tak sebut pun perkataan melayu dlm tajuk dia

tp TT tulis jugak dlm thread title, dah kenapa?

dendam sangat ke?
Aku pun stuju ngan hang, dia ni klu bab nak ngudohkan org Islam atau Melayu, dia paling laju.

Dia akan cari berita2 yg memburukkan org Melayu. Cuba hang peghati komen2 dia.

Pastu ngaku mcm dia pun Islam atau Melayu, cisssss......phuuitttt.
 

belam

Super Active Member
Joined
Jul 29, 2013
Messages
5,989
Reaction score
274
Points
81
klu aku pon xprasan ada kereta dah tunggu parking tu...bapak jauh tunggu dahle kereta halus je....knapa dia tunggu seberang jalan sn ?
 

akudotcom

Legendary Member
Joined
Jun 17, 2007
Messages
16,504
Reaction score
2,573
Points
201
Aku pun stuju ngan hang, dia ni klu bab nak ngudohkan org Islam atau Melayu, dia paling laju.

Dia akan cari berita2 yg memburukkan org Melayu. Cuba hang peghati komen2 dia.

Pastu ngaku mcm dia pun Islam atau Melayu, cisssss......phuuitttt.
Mana ada aku burukkan org melayu
Aku cuma pos or komen melayu yg memang buruk perangainya

yg tak buruk, kita puji la heheh
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register