Santai Wanita iraq buang 2 anak dari jambatan

CG Sponsors




sir_hepi

Fun Poster
Joined
Nov 30, 2018
Messages
730
Reaction score
222
Points
23


buang anak dekat lauy mcm biang sampah. Anak baru je 3 tahun sorang lagi setahun
 
Sponsored Post

fuhrer_69

Active Member
Joined
Sep 18, 2013
Messages
1,965
Reaction score
198
Points
43
aku tengok video ni, tu pun dalam 4 saat aku rasa, sebelum dia humban anak dia terus aku tutup.

perempuan ni ada masalah ke? mental? kewangan?
 

akudotcom

Super Active Member
Top Poster #4
Joined
Jun 17, 2007
Messages
8,957
Reaction score
1,698
Points
151
Adehhh
Malang dpt ibu mcm ni
 

sapit87

Super Active Member
Joined
Oct 4, 2012
Messages
7,669
Reaction score
256
Points
91
Allahuakbar....

kot ye ko mental ke,stress ke depress ke apsal la ko sndri x terjun,apsal la anak2 ko yg dibuang

slalu dah kalu ade kes2 depress mcm ni org yg terdekat slalu jd mangsa..lepas dah buat mgaku depress pastu what lepas mcm tu je ke sebab gune alasan depress...ko nk depress cederakan la diri sndri watpe la org terdekat..lg2 org xde upaya nk lawan ni
 

dloanman

CG Top Poster Club
Top Poster #5
Joined
Apr 15, 2012
Messages
22,141
Reaction score
1,654
Points
206
View attachment 300839

buang anak dekat lauy mcm biang sampah. Anak baru je 3 tahun sorang lagi setahun
tak tau apo punco dio,

tapi awas, pompuan klu stress dgn suami boleh korbankan anak sendiri

oleh itu suami2 tolonglah kasih pd bini yg susah payah korban masa & diri utk jaga suami & anak2

jgn kasi bini stress, hidup akan bahagio walaupun miskin
 

lats840

Active Member
Joined
Mar 15, 2009
Messages
2,128
Reaction score
250
Points
51
Campak hidup2...
Lopeh ni, try campak dio lak hidup2...
Apo nak jadi la manusio skrg ni....
Isap gam ko???
 

Penbiru

CG Top Poster Club
Joined
Jan 12, 2008
Messages
20,833
Reaction score
2,093
Points
201
lelaki Iran mana tau tackle perasaan bini...tau memerintah....mengarah....suruh itu ini...atas LESEN sebagai suami.....ini yg buat isteri tertekan perasaannya.....lebih kurang 1/2 org kita melayu ni yg tau bini masak....bini sediakan baju....konon suami kerja.....balik kerja ...mengadap tv....tu pun nak dipersembahkan minum petang.....padahal sama sama balik kerja....bini tak sempat tukar baju...goreng keropok la...cengkodok lah.....belum habis lelah nak masak makan malam....berkejar dengan anak lagi...nak mandi kan anak....tgk suami tertidur depan tv......bangun di masjid.....pung pang dgn geng ngeteh....lepas tu balik nak makan.....lepas makan mengadap tv....tertidur.....isteri basuh kain...iron baju sekolah...tgk home work anak...lepas tu lipat kain.....suami panggil masuk tidur...pastu diselak kain......isteri dah terlalu penat..suami fikir keinginan dia....tak leh lawan...kata tidak pun tak boleh..nanti lawan suami.....begitu lah hidup bertahun tahun....tup tup...suami kahwin lagi.....

itu lah kisah Kak Kiah meluahkan perasaan penatnya........ada ke suami mcm gini....kalau ada tolonglah berubah
 

cropok

Active Member
Joined
Mar 30, 2018
Messages
1,677
Reaction score
423
Points
51
An Iraqi woman was arrested after throwing her two children off a bridge into the Tigris River to punish her husband.

The woman’s three-year-old son and two-year-old daughter were presumed drowned as their bodies have yet to be found, news reports said on Monday

Security camera footage of the incident on Saturday was widely shared on social media and caused outrage among Iraqis.

Family members say the mother killed her children in an act of revenge after the father divorced her in late September.

Abu Tahsin Deraji, the children’s paternal grandparent, was quoted as saying the woman planned killings after the couple separated several months ago.

The incident occurred on Al-Aimmah Bridge north of the capital, Baghdad. Video of the father crying uncontrollably at the scene was also circulating on social media.

source
 

theblur

Super Active Member
Joined
Apr 15, 2012
Messages
6,705
Reaction score
611
Points
121
begitulah asam garam kehidupan.

suami isteri mana salah. diorg bergaduh, akhirnya anak yang jadi mangsa.

begitu juga jika pasangan curang.

si isteri akan belasah kekasih gelap suami, dituduh perampas tapi si suami padahal salah sekali.

dan sebaliknya jika isteri curang dgn kekasih gelap.

akhir zaman mcm ni la jika iman tak kuat.

kena2 lagi zaman tiktok bigo wechat michat ni.
 
Sponsored Post
Top
Log in Register