BTC USD 16,451.7 Gold USD 1,753.73
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Wanita dilarikan ke Golok sudah selamat ditemui

GeeKaDoY

Active+ Member
Messages
2,682
Joined
Feb 12, 2008
Messages
2,682
Reaction score
659
Points
81
time susah 1 dunia + wartawan diwarwar

dh jumpa pakai tanda seru plk

dh kena culik tu hrp2 x diapa2 kan lah
dikoreknya wartawan2 ni cerita2 pasai tokan, pasai kemewahan bagai... tak ka naya... haha...
 
Sponsored Post

Xploit Machine

CG Top Poster Club
gem
Messages
38,840
Top Poster #4
Joined
Nov 23, 2012
Messages
38,840
Reaction score
4,909
Points
296
Awards
1
Patut la susah nak jumpa, lain benor rupanya

Kalu pakai niqab, lg susah polis siam nak carik 😂
E46297-F6-AD95-4653-877-D-A12046-D86-AA4.jpg

yang hilang kucing, yang dijumpa badak .. penangan filter smartphone :D
 

eizzbizz

Legendary Member
gem
Messages
11,206
Joined
Sep 2, 2009
Messages
11,206
Reaction score
1,760
Points
206
yg jadi persoalan den, cmno keadaan mangsa culik ni?
- adakah dio di apa2kan oleh penculik?
- adakah didera?
- adakah di rockgoal?

jika ya apo tindakan polis kpd penculik atas kesalahan culik+dera+rockgoal?
den raso xde apepe berlaku kat pompuan tu sbb kat CG pun ramai yg tarik diri .. inikan pula depan mata penculik ... mesti nyesal tak sudah penculik tu ... tu yg dilepaskan ..
 

cek mek molek

CG Super Hardcore Club
gemgemgemgemgemgem
Messages
120,732
Paid Membership
Top Poster #3
Joined
Jun 3, 2013
Messages
120,732
Reaction score
20,059
Points
2,866
Awards
1
den raso xde apepe berlaku kat pompuan tu sbb kat CG pun ramai yg tarik diri .. inikan pula depan mata penculik ... mesti nyesal tak sudah penculik tu ... tu yg dilepaskan ..
hahaha tengok tu tn eizz ni, tergelak saya petang ni :D
 

cek mek molek

CG Super Hardcore Club
gemgemgemgemgemgem
Messages
120,732
Paid Membership
Top Poster #3
Joined
Jun 3, 2013
Messages
120,732
Reaction score
20,059
Points
2,866
Awards
1
Mangsa diserahkan kepada keluarganya pada jam 2.50 petang Isnin oleh Ketua Polis Kelantan, Datuk Muhamad Zaki Harun.

Azi menangis pulang ke pangkuan keluarga​


03 Oktober 2022 04:07pmMasa membaca: 1 minit


1931522.jpg

Azi (kiri) memeluk ibunya ketika tiba di rumah mentuanya di Kelochor, Kota Bharu pada Isnin.




KOTA BHARU - Ejen jualan kosmetik yang menjadi mangsa penculikan, Rosnazirah Mohd Naim, 36, atau lebih dikenali sebagai Azi menangis sambil memeluk ibunya ketika dibawa pulang ke pangkuan keluarganya dengan selamat di rumah mentua di Kampung Kelochor dekat sini pada Isnin.

Azi, diselamatkan Polis Diraja Malaysia (PDRM) dengan bantuan polis Thailand pada Khamis lalu sebelum mangsa diserahkan kepada keluarganya pada jam 2.50 petang Isnin oleh Ketua Polis Kelantan, Datuk Muhamad Zaki Harun.

Pada 13, September lalu, Azi didakwa dilarikan tiga lelaki dalam kejadian di Kampung Semat Jal, Wakaf Bharu Kelantan sebelum berjaya diselamatkan dan dibawa pulang ke Malaysia pada Khamis.

Ketua Polis Negara, Tan Sri Acryl Sani Abdullah Sani dilaporkan berkata, kejayaan itu adalah hasil bantuan dan kerjasama pihak berkuasa Thailand.



"Seramai tujuh lelaki warga tempatan ditahan di Kelantan, Selangor dan Kuala Lumpur bagi membantu siasatan di bawah Seksyen 3(1) Akta Culik 1961.

"Polis turut merampas sebuah kenderaan yang digunakan suspek untuk melarikan mangsa," katanya dalam kenyataan pada Khamis.

Acryl Sani berkata, Jabatan Siasatan Jenayah Bukit Aman menubuhkan satu pasukan khas merangkumi aspek siasatan dan operasi bagi menyelesaikan kes penculikan itu.
 

pijoe

Legendary Member
gem
Messages
13,729
Paid Membership
Joined
Jun 11, 2008
Messages
13,729
Reaction score
1,514
Points
231
ada netizen buat joke
jauh beza rupa masa kena culik dan lepas berjaya diselamatkan
masa kena culik gambar filter
lepas berjaya diselamatkan, polis tak cam
nasib baik suami dia cam

next time kena guna gambar real, bukan gambar filter :)
tak baik la mek saa dari tak tau jadi tau...ahahahaha
 

TXT

CG Super Hardcore Club
gemgemgemgemgemgem
Messages
386,906
Paid Membership
Top Poster #2
Joined
Mar 15, 2010
Messages
386,906
Reaction score
25,373
Points
2,836
Awards
1
den raso xde apepe berlaku kat pompuan tu sbb kat CG pun ramai yg tarik diri .. inikan pula depan mata penculik ... mesti nyesal tak sudah penculik tu ... tu yg dilepaskan ..

Ye la
Kalau tuan pun awal-awal dah tarik diri
Orang lain pun samo 😄
 

TT

CG Super Hardcore Club
gemgemgemgem
Messages
165,074
Joined
Jan 13, 2009
Messages
165,074
Reaction score
22,607
Points
1,831
Awards
1
Makcik kiah je rupanya

Filter memang taknak kalah la

Lahai sambung kecam lagi netizen nampaknya
 

cek mek molek

CG Super Hardcore Club
gemgemgemgemgemgem
Messages
120,732
Paid Membership
Top Poster #3
Joined
Jun 3, 2013
Messages
120,732
Reaction score
20,059
Points
2,866
Awards
1
jgn lupe lepas ni kes jadi tokan plak
setuju tn GamezStar,
tak dinafikan baguslah akhirnya bersatu semula dengan selamat

tapi isu lain seperti tokan dadah tu jangan dilupa
 
Sponsored Post

Top
Log in Register