Wanita dari Perak kongsi kisah bayi 'hilang' dalam kandungan

CG Sponsors




a2zextra

Legendary Member
Joined
Sep 7, 2013
Messages
16,407
Reaction score
273
Points
141
Jangan lupa. Wanita yang bermimpi menyusukan bayi, itu petanda terkena sihir atau santau. Bukan saya kata, tetapi ustaz yang kata.
 
Sponsored Post

kurtherman

Fun Poster
Joined
Feb 18, 2013
Messages
554
Reaction score
3
Points
15
samo lah...kak sedaro den hamil kira perut dh nmpak..mimpi ade org nk anak nye..kabo anak dlm tu comel...hmmmmmm...diambil betul...kira bertaun gak le nk tgu hamil semula...amik anak angkat...pastu rezeki ALLAH SWT nk bg..hamil dan alhamdullilah...beso dah anak beliau...
 

dauskupang

Super Active Member
Joined
Sep 20, 2012
Messages
5,237
Reaction score
268
Points
81
pernah jadi kat mak aku...

adik aku yg ke 4 dan bongsu....

mula2 mimpi ade puteri datang x silap aku dia kenalkan diorang puteri tujuh...

diorang minta nak tolong jaga anak tu tapi mak aku x bagi...

banyak kali mimpi dorang dtg mintak tapi tetap jugak mak aku x bagi...

lepas tu jadi laa perut kembang kempis...

tetiba perut kempis mcm dah beranak...tepuk2 perut mmg xde baby dah...

x lama lepas tu tetiba kembang balik...

menda ni jadi depan mata aku...

ada sekali misi datang lawat kat umah...

mak cerita kat dia tapi dia x caya...

x lama lepas tu terus kempis depan2 misi tu...

menjerit-jerit misi menangis cari baby...

mak aku cakap xper jap lagi dia datang balik...

:D:D:D:D
 

simplest_box

Active+ Member
Joined
May 21, 2012
Messages
4,816
Reaction score
74
Points
40
pernah jadi kat mak aku...

adik aku yg ke 4 dan bongsu....

mula2 mimpi ade puteri datang x silap aku dia kenalkan diorang puteri tujuh...

diorang minta nak tolong jaga anak tu tapi mak aku x bagi...

banyak kali mimpi dorang dtg mintak tapi tetap jugak mak aku x bagi...

lepas tu jadi laa perut kembang kempis...

tetiba perut kempis mcm dah beranak...tepuk2 perut mmg xde baby dah...

x lama lepas tu tetiba kembang balik...

menda ni jadi depan mata aku...

ada sekali misi datang lawat kat umah...

mak cerita kat dia tapi dia x caya...

x lama lepas tu terus kempis depan2 misi tu...

menjerit-jerit misi menangis cari baby...

mak aku cakap xper jap lagi dia datang balik...

:D:D:D:D
Last2 ada balik ke baby tu?
 

02047haf

Active+ Member
Joined
May 22, 2015
Messages
2,850
Reaction score
153
Points
48
pernah jadi kat mak aku...

adik aku yg ke 4 dan bongsu....

mula2 mimpi ade puteri datang x silap aku dia kenalkan diorang puteri tujuh...

diorang minta nak tolong jaga anak tu tapi mak aku x bagi...

banyak kali mimpi dorang dtg mintak tapi tetap jugak mak aku x bagi...

lepas tu jadi laa perut kembang kempis...

tetiba perut kempis mcm dah beranak...tepuk2 perut mmg xde baby dah...

x lama lepas tu tetiba kembang balik...

menda ni jadi depan mata aku...

ada sekali misi datang lawat kat umah...

mak cerita kat dia tapi dia x caya...

x lama lepas tu terus kempis depan2 misi tu...

menjerit-jerit misi menangis cari baby...

mak aku cakap xper jap lagi dia datang balik...

:D:D:D:D

Steady mak hang Daus. Misi lak yang nangis :))
 

DDos

Legendary Member
Joined
Nov 7, 2007
Messages
14,110
Reaction score
690
Points
166
geng asgard curi, utk buat experiment
 
Sponsored Post
Top
Log in Register