Wanita dakwa misteri ketuk pintu dah sampai Port Dickson!

CG Sponsors




Sponsored Post

Name:

Active Member
Joined
Dec 25, 2012
Messages
2,150
Reaction score
276
Points
51
takat ketuk pintu tengok tak ada orang boleh tahan lagi.

penyewa rumah aq waktu hujan lebat ada org ketuk pintu sekali buka pintu ada orang tua pompuan bongkok ..

terperanjat beruk la...hujung bulan terus nak keluar ..tak ada alasan diberi..

aq tahu pun jiran yg cakap...
 

GamezStar

CG Top Poster Club
Top Poster #5
Joined
Jul 1, 2008
Messages
30,592
Reaction score
1,390
Points
201
kene scammer ke ape ni... budak2 je tu
 

steelheart

Fun Poster
Joined
Mar 20, 2012
Messages
795
Reaction score
78
Points
30
takat ketuk pintu tengok tak ada orang boleh tahan lagi.

penyewa rumah aq waktu hujan lebat ada org ketuk pintu sekali buka pintu ada orang tua pompuan bongkok ..

terperanjat beruk la...hujung bulan terus nak keluar ..tak ada alasan diberi..

aq tahu pun jiran yg cakap...
Lepas penyewa buka pintu nampak pompuan tua pastu penyewa umah tuan ckp apa kat pompuan tu.. esoknya pompuan tua tu dtg lg tak ? Kira berani jugak penyewa tu tunggu hujung bulan baru nk keluar.. kalau aku dah siap2 cari rumah lain dah kat iklan surat khabar😆😃
 

g-man

Active+ Member
Joined
Jan 16, 2011
Messages
4,786
Reaction score
642
Points
81
Time pintu rumah kena ketuk tu,cuba jerit kuat².. woi² cepat² call polis datang sini...tangkap²...klo senyap pastu..mmg confirm manusia la..
 
Sponsored Post
Top
Log in Register