BTC USD 56,820.0 Gold USD 1,771.59
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Wanita Bertudung Purdah Atau Tak Bertudung

Bakal Bini Aku


  • Total voters
    0
  • Poll closed .

tesco

Permanently Banned - Multiple ID
Messages
344
Joined
Nov 9, 2008
Messages
344
Reaction score
2
Points
15
Wokey aku nak tanya korang semua....zaman sekarang ni ada bermacam-macam ragam dan gaya wanita berpakaian ...ada yang bersopan santun, berbaju kurung, bertutup kepala dan ada juga yang berpakaian ketat dan seksi namun segalanya adalah atas pilihan lelaki sendiri bagaimana nak memilih calon isteri.

Tidak di nafikan ada wanita bertudung tapi perangai mak ai..mengalahkan jin aprit.,..dan ada wanita tak bertudung tapi perangai class gitu....kekadang ni wanita yang bertudung kepala hanya berlakon jer ....atau terpaksa memakai tudung semasa bekerja tapi bila abis kerja ....tudung dok dalam bag jer..

Ada yang kata tak pakai tudung ni..menolak Islam cam Jean Bedolah tu ngan bini Najib....betul ke ???

Yang pakai tudung ni...walaupun perangai kurang elok tapi dia masih mengikut suruhan agama...apa-apa pun itu adalah pilihan anda sendiri...untuk memilih bakal Isteri...coz selepas Nikah segala-galanya dosa dan pahala bini tu..anda tanggung...he he he:D:D
 
Sponsored Post

ratusanRM

CG Top Poster Club
Messages
22,690
Paid Membership
Joined
Apr 8, 2007
Messages
22,690
Reaction score
361
Points
131
adeh... silap lak.... den dah ado bini tapi tervote bakal bini lak :)):))
 

Pistia

Super Active Member
Messages
8,760
Joined
Sep 22, 2008
Messages
8,760
Reaction score
47
Points
70
yg pastinye nak suami tak bertudung....:)):)):))
 

marley

Active Member
Messages
1,667
Joined
May 16, 2008
Messages
1,667
Reaction score
8
Points
25
tutup aurat wajib bagi wanita islam :D
 

ayoi82

Fun Poster
Messages
385
Joined
Jul 6, 2008
Messages
385
Reaction score
3
Points
15
kalau pakai tudung, tapi pakai baju ketat nak kategori mana pulak? :-?
 

ayoi82

Fun Poster
Messages
385
Joined
Jul 6, 2008
Messages
385
Reaction score
3
Points
15
kalau mcm ni nak kategori mana?

IMG_0034.jpg
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register