BTC USD 48,838.1 Gold USD 1,786.00
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Wajah sebenar Lim Guan Eng, khalifah pujaan PAS di P.pinang

Peecock

Active Member
Messages
1,265
Joined
Dec 6, 2007
Messages
1,265
Reaction score
2
Points
25
LGE.jpg


LGE2.jpg

http://2.bp.blogspot.com/_jLPyrrG8cRw/SykXrRhdZbI/AAAAAAAABF0/sVllwvKxtsk/s1600-h/LGE.jpg
http://2.bp.blogspot.com/_jLPyrrG8cRw/SykXrLOKCrI/AAAAAAAABFs/eYKIxHJLhzA/s1600-h/LGE2.jpg


sumber www.pisau.net

mari kita pakat sedar sifat talam muka mereka.. cukup2 la bergaduh PAS dan UMNO.
 
Last edited:
Sponsored Post

Peecock

Active Member
Messages
1,265
Joined
Dec 6, 2007
Messages
1,265
Reaction score
2
Points
25
benarkah link youtube group channel itu..astagfirullah begitu perkauman sekali mereka..tgk ahli ada dekat 3000 tu..
 

kuhik

CG Top Poster Club
Messages
39,519
Paid Membership
Joined
Jun 12, 2007
Messages
39,519
Reaction score
1,312
Points
191
benarkah link youtube group channel itu..astagfirullah begitu perkauman sekali mereka..tgk ahli ada dekat 3000 tu..

kamu sendiri pun tak tahu benda ni BENAR atau TIDAK?

takpe, kita tunggu masuk TV3...tak gitu? :)
 

RMteam

Legendary Member
Messages
19,579
Paid Membership
Joined
Nov 20, 2006
Messages
19,579
Reaction score
88
Points
125
uish sedar tak sedar... itulah sebenarnya yang mereka mahu...
 

kuhik

CG Top Poster Club
Messages
39,519
Paid Membership
Joined
Jun 12, 2007
Messages
39,519
Reaction score
1,312
Points
191
betul.

mula-mula kita jatuhkan UMNO, pastu kita jatuhkan DAP.
apa-apa pun, jatuhkan UMNO adalah lebih penting :)
 

Peecock

Active Member
Messages
1,265
Joined
Dec 6, 2007
Messages
1,265
Reaction score
2
Points
25
kamu sendiri pun tak tahu benda ni BENAR atau TIDAK?

takpe, kita tunggu masuk TV3...tak gitu? :)

aih,bukan ke kamu tak percaya sama utusan dan tv3? alih2 nak dengar tv3 jugak.. kalau perkara ini benar macamana? PAS mau tido sebantal lagi dgn DAP?
 

shane

Legendary Member
Messages
14,052
Joined
Nov 7, 2007
Messages
14,052
Reaction score
245
Points
133
Gerun aku tengok muka talam dua muka LGE, serupa sejibik macam muka MCA & GERAKAN (kalau betul la tu muka dia!!!!)...:):):)

Tapi lagi gerun aku tengok muka VVIP Melayu UMNO Penang dulu, yg sekarang dok mekap tebal2 bagi org tak gerun tengok!!! :)):)):))
 

Peecock

Active Member
Messages
1,265
Joined
Dec 6, 2007
Messages
1,265
Reaction score
2
Points
25
betul.

mula-mula kita jatuhkan UMNO, pastu kita jatuhkan DAP.
apa-apa pun, jatuhkan UMNO adalah lebih penting :)

hehhe..ini politik dendam saja... mampukah PAS memerintah tanpa DAP? nampak PAS tak bermaya saja kalau dgn DAP..
 

murky

Fun Poster
Messages
763
Joined
Oct 7, 2008
Messages
763
Reaction score
8
Points
15
betul.

mula-mula kita jatuhkan UMNO, pastu kita jatuhkan DAP.
apa-apa pun, jatuhkan UMNO adalah lebih penting :)

salah tu..

gabung kan UMNO dan PAS .. jadi satu dengan nama yng lain..
jatuhkan DAP.. amacam? :)cgrock
 
Sponsored Post
Top
Log in Register