BTC USD 57,290.8 Gold USD 1,779.17
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Waheeda Kini Berpurdah

eboss

CG Hardcore
Messages
85,652
Paid Membership
Joined
Nov 29, 2007
Messages
85,652
Reaction score
1,895
Points
591
wawaspot.jpg

Penampilan terbaru Waheeda di sebuah majlis. Kredit gambar: blog rotikaya.com​

LAMA tidak mendengar kisah tentang penyanyi ini sejak dia mengumumkan persaraannya dari dunia seni sebaik mendirikan rumahtangga dengan penyanyi nasyid dan penceramah bebas, Akhil Hayy Ogos lalu.

Khabarnya, Waheeda kini lebih tenang menjalani kehidupan sebagai seorang isteri dan ibu kepada anak-anak tirinya, Maisara dan Sharif yang tinggal bersamanya dan Akhil.

Malah, ketika ditemui pada majlis persandingan mereka di Dewan Guthrie Bukit Jelutong, Shah Alam, akhir Oktober lalu, Waheeda akui kehidupannya kini cukup bahagia di samping menumpukan kepada amalan ibadah.

Terbaru, wanita berusia 30 tahun ini dilihat sudah tampil dengan imej terbarunya - berpurdah. Waheeda dilihat berpenampilan sedemikian sewaktu menghadiri sebuah majlis bersama suaminya, baru-baru ini.

Cuba dirisik kepada empunya badan, Waheeda akui dia kini senang dengan imej sedemikian. Malah, sejak dulu lagi memang penyanyi yang pernah popular dengan lagu Wassini ini sudah menyimpan hasrat untuk berpurdah, cuma ketika itu dia belum berpeluang untuk berbuat demikian.

Malah, ketika seorang kenalan menghubunginya baru-baru ini, Waheeda kedengaran cukup ceria dan melahirkan rasa lega kerana hasratnya itu kesampaian jua.

Tiada siapa memaksa, tetapi apa yang dilakukannya itu datang daripada dirinya sendiri.

Dan berpegang kepada prinsipnya, jika boleh, dia tidak mahu lagi terlibat di dalam sesi fotografi mahupun temubual tentang kehidupannya kini. Kata Waheeda, lebih baik diajukan kepada suaminya saja kerana dia bukan lagi seorang selebriti.

Difahamkan, Waheeda juga bakal melatih anak tirinya, Sharif untuk menyanyi dan mengeluarkan album berjudul Zikirallah.

Ditanya lagi sama ada dirinya kini sudah 'berisi', kata Waheeda, rezeki untuk menimang cahaya mata sendiri masih belum dikurniakan Allah.

Apapun, dia tetap bersyukur kerana dapat mencurahkan kasih sayang kepada anak-anak tirinya yang juga menghormati dan menyayanginya sebagai ibu sendiri.
 
Sponsored Post

shide

Active+ Member
Messages
3,154
Joined
May 29, 2009
Messages
3,154
Reaction score
29
Points
30
wayang je diaorg ni lebih.. keji
 

selipargetah

Fun Poster
Messages
723
Joined
Sep 16, 2009
Messages
723
Reaction score
0
Points
10
sebab senang nak gi JJCM..orng X kenal. Kalau xnanti ada lak pegi sindi or perli perli giteww.
 

ameant

Super Active Member
Messages
6,332
Joined
Mar 27, 2007
Messages
6,332
Reaction score
143
Points
73
nak cover line dari wartawan kot....
 

tapirbawaklori

Super Active Member
Messages
8,149
Joined
Oct 24, 2007
Messages
8,149
Reaction score
207
Points
73
bila buat bender baik...memacam la plak korang komen...buat jahat dah tentu kena komen.....cam ne la org tak ckp melayu camni dan camtu...

pk baik jer dah ler...
 

virtualbiz

Active+ Member
Messages
4,899
Joined
Feb 20, 2008
Messages
4,899
Reaction score
177
Points
33
bila buat bender baik...memacam la plak korang komen...buat jahat dah tentu kena komen.....cam ne la org tak ckp melayu camni dan camtu...

pk baik jer dah ler...

huhu..ye lah...serba tak kena idup #:-S
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register