WahedInvest.com - Pelaburan Patuh Syariah

CG Sponsors




Sponsored Post

abdulricks85

Active+ Member
Joined
Jul 31, 2010
Messages
3,317
Reaction score
106
Points
43
Hari tu cuba keluarkan 5k dengan untung 100. hari Rabu 15 Julai keluarkan, hari Khamis 23 Julai baru mendarat ke akaun bank aku. Sekarang ni cuba pula masukkan 7k pertama dan 7k kedua.

10k letak dekat bimb BEST

Kalau tukar mode aggressive,relevan ke dengan situasi sekarang,kawan2?

Screenshot_2020-07-29-18-35-37-278_com.wahed.mobile.jpg
 

kamal_kampong

Legendary Member
Joined
Apr 30, 2007
Messages
16,616
Reaction score
824
Points
171
Hari tu cuba keluarkan 5k dengan untung 100. hari Rabu 15 Julai keluarkan, hari Khamis 23 Julai baru mendarat ke akaun bank aku. Sekarang ni cuba pula masukkan 7k pertama dan 7k kedua.

10k letak dekat bimb BEST

Kalau tukar mode aggressive,relevan ke dengan situasi sekarang,kawan2?

View attachment 265141
sy try agresif dan moderate (pertengahan)..rasanya kalo invest byk elok moderate bos sbb masa covid ritu pun tak jatuh byk (agak stabil) berbanding agresif jatuh agak banyak..keuntungan skrg ni pun dua2 portfolio tu lebih krg jer..itu ikut pndpt sy ler yg x brapa arif ni..
 

tr4falgar

Super Active Member
Joined
Oct 14, 2012
Messages
6,535
Reaction score
564
Points
126
Hari tu cuba keluarkan 5k dengan untung 100. hari Rabu 15 Julai keluarkan, hari Khamis 23 Julai baru mendarat ke akaun bank aku. Sekarang ni cuba pula masukkan 7k pertama dan 7k kedua.

10k letak dekat bimb BEST

Kalau tukar mode aggressive,relevan ke dengan situasi sekarang,kawan2?

View attachment 265141
apa yg best kat bimb tu boh.. ce cite skit.. den ni baru nak terjun dlm bidang investing.. walaupon rasa dah terlambat, takpe, den teruskan jua perjuangan ini hihi...
 

abdulricks85

Active+ Member
Joined
Jul 31, 2010
Messages
3,317
Reaction score
106
Points
43
apa yg best kat bimb tu boh.. ce cite skit.. den ni baru nak terjun dlm bidang investing.. walaupon rasa dah terlambat, takpe, den teruskan
apa yg best kat bimb tu boh.. ce cite skit.. den ni baru nak terjun dlm bidang investing.. walaupon rasa dah terlambat, takpe, den teruskan jua perjuangan ini hihi...
Yang bagus patuh syariah la...tak pening kepala. Pergi thread satu lagi bro...hahaha..sini Wahed je...marah nanti TT
 
Sponsored Post
Top
Log in Register