Covid-19 Wabak coronavirus COVID-19 Wuhan, PKP 18 Mac-31 Ogos, 121 Mati, 5 Kes Baru

CG Sponsors




kiddd2

CG Top Poster Club
Joined
Jun 7, 2011
Messages
23,469
Reaction score
2,927
Points
191
model tu pun aduhai, hensemnya :D







Premis gunting rambut masih tidak dibenarkan beroperasi semasa PKPB termasuk perkhidmatan gunting rambut dari rumah ke rumah. MKN masih dalam proses menyediakan SOP untuk premis gunting rambut. (sumber sidang media khas PKPB, 1 Jun 2020)

Gambar hiasan semata-mata

View attachment 243665

KEMENTERIAN KESIHATAN MALAYSIA

· 5 jam
hensem ke gini che mek??

ok laa ambe biarkan pesen rambut ambe gini laa, xpayah potong..
 
Sponsored Post

g-man

Active+ Member
Joined
Jan 16, 2011
Messages
4,457
Reaction score
557
Points
81
Baru dok siap barang nk gi macing kat bawah jambatan penang esok. Boleh ker tak sebenarnya ni? Sapa2 ada info?
Kalau tak silap mmg boleh memancing, cuma jgn berkumpul,lone ranger je..Tok Din bgtau boleh,tp tak tau la Penang follow ke tak kerajaan persekutuan.
 

Lobey

Active+ Member
Joined
Feb 25, 2008
Messages
4,164
Reaction score
77
Points
40
Kalau tak silap mmg boleh memancing, cuma jgn berkumpul,lone ranger je..Tok Din bgtau boleh,tp tak tau la Penang follow ke tak kerajaan persekutuan.
kalau satu bot dah ada lima enam orang dh kira berkumpul lah tu. ke mcm mana?
 

azham

Active+ Member
Joined
Dec 20, 2012
Messages
4,526
Reaction score
732
Points
86
kalau satu bot dah ada lima enam orang dh kira berkumpul lah tu. ke mcm mana?
Kalau bot yang boleh naik 6 orang akan hanya boleh jadi 2-3 orang je tuan.
Tapi saya tengok kat berita online, 2 orang pun tak boleh.
Kejap je APMM datang suruh beredar.
 

TXT

CG Super Hardcore Club
Platinum Member
Joined
Mar 15, 2010
Messages
279,214
Reaction score
11,351
Points
2,376
COVID-19 | KKM Saring Kakitangan & Tahanan Penjara Sungai Buloh

Kementerian Kesihatan (KKM), sedang menjalankan ujian saringan terhadap 700 kakitangan dan 800 banduan di Penjara Sungai Buloh, selepas seorang tahanan di penjara itu disahkan positif COVID-19.

 

مايكل سكوتفيلد

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
May 13, 2007
Messages
20,555
Reaction score
1,356
Points
201
TERKINI :
Kerajaan hari ini buat keputusan beri kebenaran kepada pasangan untuk urusan akad nikad lakukan perjalanan rentas negeri.

Permohonan perlu dibuat kepada polis.

Namun perlu patuhi SOP seperti penjarakan sosial, tidak lebih 20 orang: @IsmailSabri60 -Menteri Kanan
 

cek mek molek

CG Hardcore Club
Platinum Member
Joined
Jun 3, 2013
Messages
62,517
Reaction score
9,819
Points
1,746
Intipati sidang media perkembangan terkini PKPB oleh Menteri Kanan (Kluster Keselamatan) Ismail Sabri Yaakob | 2 Jun 2020

📌 PKPB: Polis tahan 33 individu ingkar SOP semalam.

📌 Berita palsu: 266 kertas siasatan telah dibuka PDRM dan SKMM berkaitan COVID-19 sehingga 1 Jun.

📌 PKPB: Polis keluarkan 248 kompaun kepada individu ingkar SOP semalam.
📌 168 rakyat Malaysia pulang ke negara dan dikuarantin wajib semalam.
📌 PKPB: MKN benarkan rentas negeri bagi tujuan akad nikah.
📌 PKPB: Aktiviti penggambaran drama filem dan iklan boleh mula operasi mulai 10 Jun, perlu patuhi SOP.
📌 PKPB: Kementerian Pendidikan jadi penyelaras sediakan SOP pembukaan tadika dan tabika.
📌 PKPB: MKN benarkan baki 6,696 taska beroperasi mulai sekarang.
📌 PKPB: SOP jualan pasar malam akan dibentangkan MKN pada Sabtu.
📌 PKPB: Pelawat masih belum dibenarkan melawat banduan di penjara.
 
Sponsored Post
Top
Log in Register